چاپ مطلب چاپ مطلب

آخرین شنیده ها و تغییرات احتمالی قریب‌الوقوع در برخی سطوح مدیریت های اجرایی گیلان

آخرین شنیده ها و تغییرات احتمالی قریب‌الوقوع در برخی سطوح مدیریت های اجرایی گیلان

همای گیلان، در آخرین شنیده ها، فرمانداران چهار شهرستان فومن، آستانه اشرفیه، شفت و سیاهکل تغییر خواهند کرد که از بین فرمانداران آستانه و فومن یک نفر به عنوان مدیرکل امور اجتماعی استانداری منصوب خواهد شد.

در دیگر شنیده ها، از سوی استاندار گیلان، ساحره میرسیدی به عنوان مدیرکل فنی استانداری گیلان منصوب خواهد شد.

شنیده ها خبر از تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دارد، هوشنگ محمد زاده جدی ترین گزینه جایگزینی شاهرخ یوسف زاده در این جایگاه می باشد.

از پویا شهشهانی به عنوان یکی از گزینه های مدیرکل بحران استانداری گیلان نام برده می شود وی اکنون مدیرعاملی سازمان مدیریت پسماند گیلان را بر عهده دارد

اخبار غیر رسمی حاکیست، با توجه به انتقادات در حوزه مدیریت دخانیات گیلان ، کامبیز عیدیان با این جایگاه خداحافظی خواهد کرد از اسامی مطرح برای مدیرعاملی این شرکت، حسن آیینه ساز ، سیاوش امینی و پرویز گلریز می باشند.

حسن تاجیک که در دو دوره استانداران پیشین و کنونی مسئولیت مدیرکلی حوزه استاندار را بر عهده داشت به زودی با این جایگاه خداحافظی می کند ، گفته می شود وی به عنوان رئیس پارک علم و فن آوری گیلان منصوب خواهد شد از گزینه های بومی مطرح برای جایگاه حوزه استاندار میتوان از امیر مرادی و امیر محمد پور نام برد.

شنیده ها خبر از تغییر مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان دارد گفته می شود یونس رنجکش(فرماندار فعلی بندرآستارا) رایزنی هایی را برای این جایگاه شروع کرده است.

چهارشنبه هفته جاری مراسم معارفه علی اصغر جمشید نژاد (معاون سیاسی استاندار) در سالن اجتماعات استانداری برگزار می گردد شنیده شده است، محمد احمدی پور در تلاش است تا بتواند برای مدت کوتاهی هم شده حکم مشاوره ای از استاندار گیلان بگیرد.

در دیگر شنیده ها، به زودی شاهد تغییراتی در حوزه مدیریت ادارات کل ورزش و جوانان و راه و شهرسازی خواهیم بود ./راه سوم

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …