چاپ مطلب چاپ مطلب

آخرین وضعیت مادری که نوزاد ۵ ماهه‌اش را سوزاند

همای گیلان: معاون اجتماعی نیروی انتظامی فارس اعلام کرد مادری که چندی پیش نوزاد پنج ماهه خود را به قتل رسانده بود مشکل اعصاب و روان دارد.
به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی فارس، سرهنگ کاووس محمدی از ارائه خدمات تخصصی مشاوره ای به آسیب دیدگان اجتماعی و خانواده های بی بضاعت خبر داد.
وی گفت: در پی وقوع خبر ناگوار قتل نوزاد ۵ ماهه توسط مادرش با سوزاندن او در آتش پس از بررسی های به عمل آمده، گزارش مامورین حاکی از وضعیت نامناسب خانواده وی ناشی از فقر، بی بضاعتی و عدم دسترسی آسان به مشاورین و مددکاران اجتماعی بوده است.
معاون اجتماعی فرماندهی استان فارس ازآمادگی این معاونت برای ارائه خدمات تخصصی مشاوره ای به خانواده های نیازمند اینگونه خدمات خبر داد و گفت: در بررسی به عمل آمده مادر نوزاد، بیمار اعصاب و روان و تحت نظر پزشک معالج در شیراز بوده است. برای پیشگیری از اینگونه حوادث، همکاری و همیاری سازمان های ارائه دهنده خدمات مشاوره ای رایگان ضروری است.
سرهنگ محمدی بیان کرد: اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس آمادگی دارد تا با انجام خدمات مشاوره ای رایگان با حضور کارشناسان متخصص مشاوره و مددکاری به خانواده های آسیب دیده و بی بضاعت از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کند.
وی گفت: قطعا مشارکت سازمان ها و نهاد های برخوردار ازچنین خدماتی، می تواند در پیشگیری از حوادث مشابه موثر واقع شود.
به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه هفته گذشته مادری شیراز نوزاد ۵ ماهه خود را در آتش سوزاند که منجر به مرگ وی شد.
این مادر در بازجویی های پلیس گفت: روز حادثه از گریه های دخترم خسته شده بودم. از روزی که او به دنیا آمده بود شرایط مناسبی نداشتم و فکر می کردم او باعث بدبختی های من است.
وی افزود: روز حادثه در حالی که گریه می کرد مقداری نفت روی او ریخته و کبریت را روشن کردم. دخترم آتش گرفت و گریه کرد. یک لحظه متوجه شدم که چه کاری انجام داده و از کارم پشیمان شدم از همسایه ها کمک خواستم اما بی فایده بود و دخترم فوت کرد.

با کانال تلگرام همای خبر همراه باشید

About سردبیر

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …