چاپ مطلب چاپ مطلب

آخرین وضعیت پرونده کودک آزاری در رشت: پدر معتاد کودک می گفت حق دارد فرزندش را بزند!/ خانواده مادری مشتاق به نگهداری فرزند

همای گیلان: رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان در خصوص کودک ۵ ماهه که بدلیل کودک آزاری در بیمارستان پورسینا بستری شد گفت:  طی گزارشی که در مورخ ۹۵/۴/۳ توسط سوپروایزر بخش تروما بیمارستان پورسینا به اورژانس اجتماعی ۱۲۳ داده شد کودک ۵ ماهه بنام علی ساعی بوساری که توسط پدر مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود در این بیمارستان بستری بود که بلا فاصله تیم سیار بهزیستی به بیمارستان مراجعه کرده و موضوع را بررسی کردند.

b5ff9a3d8e08416a9b42dd708d5d7eeb-1-768x487
محمد غلامزاده افزود : کودک که طی ۲۰ روز گذشته دو بار مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مشکوک به خونریزی مغزی میباشد پس از بررسیها متوجه شدیم که در شب گذشته پدر کودک وی و مادرش را به شدت کتک زده و متواری می باشد .

وی اظهار کرد:  طی تماس تلفنی با پدرکودک به عمل خود اعتراف کرده و ادعا میکرد هر پدری حق دارد فرزندش را بزند ، پس از بررسی مشخص شد پدر معتاد به مصرف شیشه میباشد و تا به حال به جرم درگیری و . . . چندین بار به زندان نیز رفته است .
رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان افزود : از لحاظ اقتصادی خانواده شرایط مناسبی نداشته ولی مادربزرگ مادری و دایی و مادر کودک بسیار مشتاق به نگهداری وی میباشند مراتب به معاون دادستان گزارش شده و ایشان پرونده کودک آزاری را به شعبه یک بازپرسی ارجاع دادند .
محمد غلامزاده گفت: طی نظر بازپرس محترم از بیمارستان خواسته شد که در زمان ترخیص کودک به پدر تحویل داده نشود .
وی افزود:  طی رایزنی که با بازپرس شعبه یک دادسرای عمومی و انقلاب رشت صورت پذیرفت قرار بر این شد که نتیجه پزشکی قانونی کودک جهت اقدامات بعدی به ایشان ایفاد گردد.
مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان گفت: طی پیگیری که روز شنبه دوازدهم تیر ماه صورت پذیرفت کودک در صحت و سلامت کامل به خانواده بازگردانده شد .

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …