چاپ مطلب چاپ مطلب

آزمون استخدامی برای جذب ۳ هزار نیرو در گیلان

همای گیلان به نقل از باشگاه خبرنگاران/علی باستی  ، رئیس پارک‌های علم و فن آوری گیلان گفت: اولین آزمون استخدامی جذب نیرو‌های مورد نیاز دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی وپارک‌های علم و فن آوری گیلان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه  ثبت نام و شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی بوده و تا روز شنبه ۱۵ خرداد ماه ادامه دارد، افزود:متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

رئیس پارک‌های علم و فن آوری گیلان ، با اشاره به اینکه استخدام نیرو‌ها در رشته‌های فنی، تخصصی و آزمایشگاهی است ،گفت: آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فن آوری گیلان از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

علی باستی افزود: با جذب این نیرو‌های متخصص، بخش عظیمی از مشکلاتی که هم اکنون در نگهداری، تعمیر و حفظ آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور وجود دارد، حل می‌شود.

او با اشاره به حضور نیرو‌های شرکتی در این آزمون، تصریح کرد: نیرو‌های شرکتی واجد شرایط نیز می‌توانند در رشته‌های مرتبط با شغلشان در این آزمون شرکت کنند و برای تبدیل وضعیت‌شان پیش‌بینی‌هایی انجام گرفته است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …