چاپ مطلب چاپ مطلب

آسفالت خیابانها و برگزاری جشن بزرگ غدیر خم از مهمترین اقدامات شهرداری املش درتیرماه

آسفالت خیابانها و برگزاری جشن بزرگ غدیر خم از مهمترین اقدامات شهرداری املش درتیرماه

در ادامه خدمات رسانی شهرداری املش به شهروندان آسفالت خیابانها و موزائیک فرش پیادروها در حوزه عمرانی ،و برگزاری جشن غدیر در حوزه فرهنگی از مهمترین عناوین خبری ،تیرماه می باشد.

از جمله اقدامات شایان توجه ، آریامنش سرعت دهی اسفالت خیابانها و کوچه های شهر املش بود.شهردار املش در اوایل سال جاری از اسفالت ۶۰ هزار متر از معابر و کمربندی شهر املش خبر داد که اکنون این مهم محقق شده است که آسفالت خیابان مسجد باب الحوائج ، کوچه سیدمطهرحسینی کیازنیک ،کوچه پیک و کوچه شهید صیاد واقع در بالا بازار املش در تیرماه انجام شد.

از دیگر وعده های اریا منش فرش موزائیک نمودن پیاده رو ها بود که برای این کار ۳میلیارد تومان اعتبار برای ۴هزار متر در نظر گرفته شد که موزائیک فرش پیادروی بلوار میرزا حبیب الله املشی در تیر ماه به صورت گرفت.

از سایراقدامات این شهرداری می توان به شن ریزی وتسطیح کوچه ها اشاره کرد که شن ریزی کوچه جوان واقع در خیابان آزادگان به همت پرسنل این شهرداری انجام گردید.

حضور مدیر کل پست در شهرداری ودیدار با شهردار واعضای شورای شهر از مواردی بود که در این ماه حاصل شد.این دیدار در زمینه های کدسازی املاک به منظور اماده اماده سازی بستر سرشماری نفوس و مسکن ،نامگذاری معابر فاقد نام،نصب پلاک های کدپستی هوشمند ،ممیزی املاک،ارایه خدمات لجستکی به انلاین شاپ ها وتوسعه بازار های الکترونیک با محوریت محصولات محلی منطقه به ویژه چای بوده است.

از مهترین اقدامات فرهنگی در شهر املش می توان به برگزاری جشن بزرگ عید غدیر اشاره کرد./انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …