چاپ مطلب چاپ مطلب

آسفالت راه روستایی رجب سرای لاهیجان توسط یک خیر وهمت ایرج ندیمی

اختصاصی همای گیلان:مردم روستای رجب سرای لاهیجان طی نشستی با مسئولین شهرستان در محل مسجد این روستا به بیان مسائل ومشکلات خود پرداختند.

SAM_1011

در این نشست که ابوذر ندیمی نماینده مجلس شورای اسلامی ،علیزاده فرماندار،حاجی پور بخشدار مرکزی ومسئولین آب وفاضلاب روستایی،گاز،برق ،راه ،جهاد کشاورزی،بنیاد مسکن وبرخی از اعضای شورای بخش مرکزی لاهیجان حضور داشتند،مردم طی گزارشی در خصوص مشکلات همچون راه ،آب شرب ،لایروبی استخر،گاز،وبرق به بحث وگفتگو پرداختند که مقرر گردیدبا عنایت به اینکه این روستا تاکنون زیر نظر شرکت برق شهرستان لنگرود بوده استمقرر گردید از این پس تحت نظر شرکت برق لاهیجان خدمات رسانی شود ومشکلات نوسان برق حل گردد.

از دیگر موارد مطرح شده در این نشست لایروبی استخر توسط جهاد کشاورزی لاهیجان بود.

همچنین آسفالت ۱۳۰۰ متر از راه روستایی ونیز حفر یک دهنه چاه توسط شرکت ایده آل نوین سبز خواهد پذیرفت که در این خصوص مدیر این شرکت گفت :این شرکت ایده آل نوین سبز از سال ۸۳با ۲۵ کارگرشروع بکار نموده وامروز تعداد کارگران آن به ۱۴۰ نفر رسیده است که از این بین ۱۳۰ نفر بیمه اند .

رضا رفوگران خاطرنشان کرد:این شرکت در زمینه بحث تولید آسفالت ،برداشت شن وماسه بتن آماده وکشاورزی(کاشت کیوی)فعالیت می کند.

وی افزود:این شرکت در روستای رجب سرا یک معدن خریداری نموده است که قبلا اداره راه از آن برداشت می نمودحالیه ما در نظر داریم جهتآسفالت ۱۳۰۰ متر از این راه  روستااقدام نماییم که با توجه به اینکه آقای ندیمی از نماینده های مطرح وپرتلاش مجلس شورای اسلامی استدستگاه های پخش آسفالت را از سوی اداره راه در اختیار این روستا قرار دهند تا نسبت به آسفالت این مسیر اقدام نماییم که در این خصوص ابوذر ندیمی ضمن تشکراز این اقدام خیر خواهانه اداره راه را مکلف به انجام این درخواست نمود.

 

SAM_1009 SAM_1026 SAM_1016 SAM_1022 SAM_1023 SAM_1014 SAM_1015

About

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …

One comment

  1. از زحمات شبانه روزی مهندس ندیمی در جهت عمران و آبادانی شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل کمال تشکر و قدردانی را داریم .