چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ آغاز اجرای عملیات ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میرزا کوچک خان شهرستان رودسر توسط بخش خصوصی

اختصاصی همای خبر/حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرستان رودسر گفت: تقارن آغاز عملیات این مجموعه ارزشمند که در راستای سلامت و درمان مردم ارتباط مستقیم دارد، با عیدسعید فطر، تقارن مبارکی ست و در تاریخ احداث این بیمارستان خوب است ثبت شود و به برکت این تقارن، شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم و با یاری همه مسئولین و شخص آقای دکتر حسن زاده به نتیجه برسیم.
وی با توجه به سختی های این مسیر توسط دکتر حسن زاده اظهار داشت؛ موانع بسیاری از سال۹۶ وجود داشت و از همه آنهایی که قدم برداشتند و پیگیر بودند، خصوصا دکتر حسن زاده که علمداری کردند، پرچم داری میکنند در اجرای این پروژه در شهرستان و در دیار خودشان خدمات میدهند، تشکر میکنم و پسندیده است تحصیلکرده ها موطن خودشون را آباد کنند.

حجت الاسلام صفری نماینده رودسر و املش نیز نقش بنیاد علوی در اجرای طرح توسعه بخش درمان در کشور را بسیار مهم دانست و بیان کرد: قطعا بدون همکاری خیّرین و بنیاد علوی و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هیچ طرحی در این استان به موفقیت نمی‌رسد.

ناگفته نماند دکتر اردشیر حسن زاده سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه را ۳۰۰تا۳۵۰ملیارد تومان و مدت زمان آن را ۳سال تا ۳سال و نیم ذکر کرد.

📷محمد سالدیده #خبرنگار همای خبر

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …