چاپ مطلب چاپ مطلب

آغاز به کار مجدد پروژه کنارگذر لنگرود به رودسر پس از ۵ سال وقفه با حمایت‌های لاهوتی نماینده لنگرود

آغاز به کار مجدد پروژه کنارگذر لنگرود به رودسر پس از ۵ سال وقفه با حمایت‌های لاهوتی نماینده لنگرود و اجرای شرکت جنرال مکانیک

 

رضا رفو‌گران مدیر عامل ‘شرکت معدنی کان‌ زبرجد’ از آغاز به کار مجدد پروژه احداث کنار گذر لنگرود به رودسر پس از ۵ سال توقف پروژه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مؤثر و حمایت‌های مهرداد لاهوتی ، نماینده با انگیزه لنگرود در مجلس شورای اسلامی توانستیم به این مهم دست یابیم.

رفو‌گران در گفتگو با رسانه همای خبر توضیح داد: با راه اندازی این کنارگذر که شامل چهار واریانت در ورودی و خروجی کومله در شرق گیلان است، رانندگانی که از لاهیجان به سمت رامسر در تردد هستند وارد ترافیک شهری نشده و براحتی از خروجی لاهیجان به اتوبان منتهی به شلمان و رودسر رفته و به رامسر و شهرهای آن منطقه دسترسی خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت کان زبرجد با این توضیح که قرارداد اولیه ما با پیمانکار پروژه شرکت جنرال مکانیک ، رقمی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است گفت: در اجرای احداث این چهار واریانت وکل پروژه ۹۰۰ هزارتن مصالح معدنی ما با تمهیدات وزارت راه ، در مسیر ۱۷۰ کیلومتری معدن تا لنگرود حمل می‌شود.

وی گفت: هماهنگی ها با وزارت راه و شهرسازی با حمایت‌های نماینده محترم لنگرود میسر شد و به این وسیله از مهرداد لاهوتی و آقایان بذرپاش وزیر راه ، خادمی و کدخدا زاده برای حمایت در راه اندازی این پروژه قدردانی و تشکر میکنم.

انتهای پیام/ همای خبر

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *