چاپ مطلب چاپ مطلب

آغاز به کار کارگاههای آموزشی مجمع بین المللی مهندسین در گیلان

جلسه هماهنگی کارگاههای آموزشی مجمع بین المللی مهندسین در گیلان برگزار شد


همای خبر به نقل از روابط عمومی گروه بین المللی بیداردل ، با حضور دکتر حجت بقایی مدیردپارتمان آموزشی طرح سلامت،اشتغال و کارآفرینی بیداردل کشور و ریاست روابط عمومی و امور بین المللی مجمع بین المللی مهندسین جلسه هماهنگی کارگاههای آموزشی با حضور کارشناسانی در رشته های مختلف از جمله : فنی ، مهدسی ، حقوقی ، رسانه در سالن جلسات حقوقی بیداردل گیلان برگزارشد .
در این جلسه دکتر علی حسین پور مدیر آموزش مجمع مهندسین بین المللی درگیلان با تشکر از مدعوین و حضورشان در جلسه به تشریح اهداف برگزاری دوره های آموزشی در جهت حمایت از کارگران و کار آفرینان پرداخت.
مدیر آموزش مجمع مهندسین بین المللی درگیلان گفت : هدف ما از آموزش کارگران و کارکنان ارتقا سطح کارآمدی کارگران ، ایجاد انگیزه برای کارگران و خانواده هایشان با ترویج علم در بین آنها ، کارگران آگاه در کارشان برای محیط کاری مفیدتر خواهند بود و در نهایت ارتقا سطح ایمنی و کاهش حوادث در حین کار است .
دکتر حسین پور نقش مدیران را در آموزش کارگران و کارکنان در موسسات بسیار مفید دانست و افزود : خوب طبعا برای مدیران هم آموزشهایی در سطح ایشان طراحی و اجرا خواهد شد که با همکاری و راهنمایی اساتید دانشگاه این مورد انجام خواهد شد .
لازم به ذکر است که در حاشیه این جلسه دکتر حسین پور اعلام کرد : کارگاههای آموزشی حقوق برای آشنایی کارکنان و کارشناسان با حقوق عمومی و در حوزه فعالیتشان برگزار خواهد شد .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …