چاپ مطلب چاپ مطلب

آغاز سال نو در سایه محبت و معرفت فاطمی/ محبوب روستا

اختصاصی همای گیلان:روزهای پایانی سال « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » رو به پایان است و اقشار مختلف مردم ، بی اعتنا به فشارها و تنگناهای مالی و اقتصادی در صدد خانه تکانی برآمده اند تا با وجود همه مضایق موجود به استقبال بهار رفته و آغاز تحویل سال نو را جشن بگیرند.

download

مردم مسلمان و ولایتمدار کشورمان که حدود ۱۴ قرن پرچم پر افتخار اسلام عزیز را بر دوش کشیده و مدال اعتقاد و ارادت و دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت را عاشقانه و مؤمنانه به سینه آویخته و در این راه با مجاهداتی نفس گیر ، به دستاوردهای گرانبهایی نیز دست یافته به خوبی می داند که روزهای آغازین سال نو با یاد و نام بزرگ بانوی نمونه هستی ، صدیقه طاهره ، حضرت فاطمه زهرا سلام ا… علیها و شهادت مظلومانه اش گره خورده و اقتضای ارادتمندی و دلدادگی و پیروی از پیامبر اعظم (ص) و مولود کعبه علی (ع) و زهرای مرضیه سلام ا… علیها و امامان معصوم علیهم السلام این است که حرمت آن ایام همچنان حفظ شود و از هرگونه اقدام و رفتاری که خدای نخواسته شائبه ی بی حرمتی از آن استشمام شود اجتناب گردد .

رسول گرامی اسلام (ص) بعد از بیست و سه سال زحمت و تلاش طاقت فرسا برای دعوت انبیاء بشر به اسلام ناب و گشودن راه و مسیر هدایت انسانها و نجات نوع انسان از تاریکیها و گمراهی های مهلک ، تنها پاداش اجر رسالت خود را بنا به دستور حضرت حق ، خداوند سبحان ، دوستی و محبت ورزیدن به فاطمه (س) و علی (ع) و حسنین علیهم السلام بیان فرمودند .

زمخشری ( از علمای اهل سنت ) می گوید: هنگامی که آیه ۲۳ سوره مبارکه شوری نازل شد گفته شد : ای رسول خدا ، این خویشاوندان تو که مودت و محبت نسبت به آنان بر ما واجب شده چه کسانی هستند ؟ فرمود: علی ، فاطمه ، حسن و حسین ،  بهشت حرام شده بر کسی که بر اهل بیت من ظلم کند و عترت مرا بیازارد.

امید است سال نو در سایه ی محبت و معرفت فاطمی ، سالی سرشار از بهروزی و پیروزی برای مسلمانان ایران و جهان و سال سرشکستگی و ناکامی برای دشمنان کینه توز و مدعیان دروغین اسلام عزیز و سال ظهور مهدی موعود فاطمه (عج) باشد . اشاءا…/محبوب روستا

About سردبیر ارشد

Check Also

جشنواره عصر قلم/ شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “

جشنواره عصر قلم / شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “ ویژه …