چاپ مطلب چاپ مطلب

آغاز فروش های فوق العاده، با هدف کنترل قیمت ها در آستانه عید نوروز در شهرستان آستانه اشرفیه

همای گیلان:رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستانه اشرفیه از برپایی۵۰ مورد فروش فوق العاده با هدف کنترل قیمت و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها در سطح این شهرستان خبر داد.

13921221000014_PhotoA

محمدرضا حامیان تصریح کرد: به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و جلوگیری از ایجاد قیمت های کاذب در بازار، فروش های فوق العاده  از۱۵ تا۲۵ اسفند به قیمت های کمتر از نرخ مرسوم بازار در خدمت شهروندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام عید نوروز و افزایش تقاضای عمومی برای تهیه بسیاری از کالاها بر لزوم نصب برچسب قیمت در فروشگاه ها و واحد های عرضه کننده کالا و خدمات تاکید کرد و گفت: بر وضعیت بازار کالا و عرضه خدمات، در این شهرستان بصورت مستمر نظارت می شود.
حامیان از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات از ۱۵ اسفند۹۳ لغایت ۱۵ فروردین ۹۴ خبر داد و افزود: کلیه فروشگاه ها و عرضه کنندگان کالا و خدمات باید برچسب قیمت را بر روی کالا و خدمات مورد عرضه، نصب نمایند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستانه اشرفیه با تأکید بر لزوم رعایت سود قانونی در عرضه کالا و خدمات، از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا و یا عدم درج نرخ نامه خدمات، عدم صدور فاکتور، عرضه و فروش کالای قاچاق و موارد دیگر مراتب را به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت و یا شماره ۴۲۱۳۷۰۳۰ بازرسی اتاق اصناف شهرستان آستانه اشرفیه اطلاع دهند.

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله : هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت شهری نداریـم …