چاپ مطلب چاپ مطلب

آغاز مرحله دوم ثبت نام جریمه مشمولان غایب

همای گیلان:معاون وظیفه عمومی پلیس گیلان گفت: مرحله دوم ثبت نام جریمه مشمولان غایب از ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۴ در سراسر دفاتر پلیس +۱۰ سطح استان آغاز شد.

DSC_4974-150x120

سرهنگ “سیدحسین صدرممتاز” معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: افرادی که قبل از ورود به سن مشمولیت ( از اول ماهی که طی آن ماه به سن ۱۸ سال تمام می رسند) تحصیل آنان به اتمام رسیده باشد( فراغت،انصراف اخراج و ترک تحصیل منجربه اخراج ) در شمول این معافیت قرار می گیرند.

وی افزود: دانشجویانی که در حال تحصیل بوده و تحصیلات خودرا به اتمام نرسانده اند و تا پایان ۳۱شهریورماه ۱۳۹۴ انصراف داده و یا اخراج شده باشند، از تاریخ فراغت از تحصیل مقطع قبلی و دانشجویانی که تحصیل خود را به اتمام رسانده و به عبارتی فارغ التحصیل گردیده اند از تاریخ فراغت ازتحصیل همان مقطع غایب محسوب می شوند و چنانچه مدت غیبت آنان تا پایان سال ۱۳۹۴ به بیش از ۸ سال برسد در شمول این معافیت قرار می گیرند.

معاون وظیفه عمومی پلیس گیلان در پایان تصریح کرد: مشمولانی که قبل و یا بعد از سن مشمولیت از کشور خارج شده و با اخذ معافیت تحصیلی، در خارج از کشور مشغول به تحصیل شده اند ، در صورتی که در مهلت سنوات مجاز تحصیلی ( عادی) فارغ التحصیل شده باشند غیبت آنان از تاریخ فراغت از تحصیل همان مقطع و چنانچه پس از اتمام سنوات مجاز تحصیلی ، فارغ التحصیل شده باشند غیبت آنان از تاریخ اتمام سنوات مجاز محاسبه می گردد.

About سردبیر ارشد

Check Also

امام جمعه شهرستان لنگرود: نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان یک فرصت ارزنده برای لنگرود است/

امام جمعه شهرستان لنگرود: نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان …