چاپ مطلب چاپ مطلب

 آقای دکتر نیکفر، در دو سال اخیر، چه پیشنهاد رسمی و‌ درج شده ای در لایحه بودجه کل کشور داشتید؟ / آیا دولت در شهرستان لاهیجان و سیاهکل مستقر نیست که کارها را مدیریت کند؟

همای گیلان به نقل از زبان گویا: دنیای امروز بدون شک، عصر غلبۀ فضای مجازی و گردش سریع اطلاعات است. امروزه خوشبختانه با گسترش تکنولوژی اکثر افراد جامعه به راحتی می‌توانند با تهیه یک تلفن همراه از بسیاری خبرها به راحتی و در سریع‌ترین زمان اطلاع کسب کنند. در این بین بعضی از افراد از این فرصت استفاده و به انواع و اشکال مختلف کسب درآمد می‌کنند که در نوع خود کسب و کار تازه‌ای است و چون هزینۀ اولیه خاصی را هم نمی‌طلبد با استقبال خوبی مواجه شده است. نگارنده هم این نوع کسب و کار را در این وانفسای بیکاری،به خصوص برای جوانان، بسیار خوب و پسندیده می‌داند.

▪️اما شوربختانه، برخی ارباب قدرت، از رسانه به هر طریقی استفاده می‌کنند تا به نوعی ضعف‌های خود را بپوشانند و یا حتی با استفاده از فضای رسانه‌ای برای خود رزومه‌ای تهیه کنند. لیکن اگر نیک بنگریم این افراد نیز به نوعی دنبال کسب و کار هستند؛ حالا نه مال، بلکه شهرت، قدرت و رزومه…

▫️در این گستردگی رسانه‌ای، مردم نیز ما را قضاوت خواهند کرد. گستردگی رسانه‌ای که به نوعی فرصت تلقی می‌شود برای بعضی از مسئولین و ارباب قدرت به شکلی به عنوان تهدید نیز عمل می‌کند! نمونه کاملاً واضح آن، اخباری است که این چند روز گذشته درباره نماینده محترم شهرمان آقای دکتر نیکفر در فضای مجازی منتشر گردید…

▪️در‌حالی‌که اخبار مربوط به عدم تصویب کلیات بودجه پیشنهادی دولت محترم در مجلس شورای اسلامی به سمع و نظر بینندگان اخبار می‌رسید؛ اخباری مبنی بر شرکت دکتر نیکفر در مجالس ترحیم، بازدید میدانی از قطعی برق و شرکت در جشنواره ساخت آدم برفی در صدر اخبار مربوط به نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل بود!

▫️در این میان طبیعتاً به ذهن پویا و پرسشگر مردم سوالاتی متبادر می‌شود که آقای نیکفر در لاهیجان و سیاهکل چه میکنند؟! مگر ایشان نماینده مردم شریف لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیستند؟! در این اوضاع مهم بودجه‌ای، یعنی اهم منابع و مصارف دولت در یکسال، در لاهیجان و سیاهکل چه می‌کنند؟!

▪️مگر دولت در شهرستان لاهیجان و سیاهکل مستقر نیست که کارها را مدیریت کند که ایشان حضور در اداره برق و سایر ادارات را در برف چند سانتی متری لاهیجان و سیاهکل به مجلس شورای اسلامی ترجیح داده‌اند؟!

▫️چرا ایشان شرکت در جشنواره ساخت آدم برفی را به پیگیری وضعیت یک سال زندگی مردم در قالب بودجه که به اموری مهمی چون هزینه‌های عمرانی و گردش اقتصادی کل کشور و نیز بخش خصوصی و تعاونی‌ها را شامل می‌شود، ترجیح داده‌اند؟

▪️اصلا همۀ اینها به کنار، پرسش این است که، طی دو سال بودجه‌ای که در دوره نمایندگی ایشان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، ایشان دقیقاً چه پیشنهاد و ایده‌هایی در باب بودجه داشته‌اند؟! یا اینکه ایشان در خصوص بودجه شهرستان‌های تحت نمایندگی خویش، باتوجه به اینکه تنها تصویب قانون بودجۀ مربوط به مسائل مالی است و دیگر تصمیمات نمایندگان وجاهتی از باب مالی و پولی ندارد، ریالی به صورت قانونی درخواست داشته‌اند؟! اگر داشته‌اند سایت زبان گویا وظیفه خود می‌داند اسناد آن را در صورت در اختیار داشتن، منتشر نماید.

▫️در پایان به عنوان عضو کوچکی در دنیای رسانه به برادر ارجمندمان جناب آقای نیکفر متذکر می‌شویم؛ برادر گرامی رویکرد رسانه‌ای شما به ضررتان تمام می‌شود! اگر مایل به حضور در دوران تصویب بودجه در مجلس شورای اسلامی نیستید، بفرمایید حداقل با انتشار عکس‌تان کنار آدم برفی، نمک به زخم این مردم محروم نپاشند.

✅ منتظر پاسخ شفاف و همراه با سندتان به اقدامات و پیشنهاد‌های بودجه ای هستیم …

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …