چاپ مطلب چاپ مطلب

آقای زیبا کلام به پرچم آمریکا بیشتر از تفکرات گیلانیان احترام قایل شدید!!/علی پور مدیر مسئول همای گیلان

اختصاصی همای گیلان:” دل اصلاح طلبان رشت از نوبخت خون است ” خبری  است که چندی پیش توسط صادق زیبا کلام در رسانه ها منتشر شد و موافقین ومخالفین ، قلم فرسایی نمودند . برخی واقع بینانه وبرخی منافع طلبا نه  سخنان وی را تفسیر نمودند.

قطعا در نظام جمهوری اسلامی  هر فرد حق دارد که عملکرد یک مسئول را نقد و بررسی نماید و ازوی بپرسد در خصوص فلان موضوع تحت مسئولیتش چه اقدامی انجام داده است ؟  . ناگفته نماند طی دوران انقلاب از حیث حضور رجل سیاسی گیلانی  در بدنه دولت  – با توجه به هوش و ذکاوتشان- به مردم این  استان   اجحاف زیادی شده است  و سهم این مردم فقط وزارت تعاون بوده است اما در دولت روحانی این فرصت فراهم گردید و دکتر نوبخت توانست  در پستی بسیار حساس ایفای نقش نمایدکه قطعا موجب بالارفتن هم انتظارات مردم و هم توقعات دوستان وی گردیده است .  شاید یکی از انتقادات وارد بر دکتر نوبخت این باشد  که دوستان بکار گرفته شده در استان  نتوانستند رضایت مرددم را جلب نمایند نمونه اش ارایه لیست ۴۰۰ نفره استخدامی از سوی سازمان برنامه و بودجه به مدیران کل در ازای تخصیص بودجه به آنهاست که  توسط شکری نماینده مردم تالش بیان گردید .

تا اینجا به کار آقای زیبا کلام و موافقین و مخالفین سخنان وی اشکالی وارد نیست . مشکل از جایی آغاز گردید  که ماهیت سخنان این استاد بلند پایه مشخص شدو دانستیم  این استاد بزرگوار  به پرچم  آمریکا بیشتر از تفکرات مردم گیلان  احترام قایل است . و نا کار آمد خواندن دکتر نوبخت و غمخواری نمودن با دوستان اصلاح طلب وی بهانه ای بوده و به قول خودش در قضیه تجارت سرش کلاه رفته است و خواسته کسری شفت را به فومن بزند .

آقای زیبا کلام حرکات شما یادآور مناظرات انتخاباتی بود جایی  که قالیباف خیلی محکم سخن گفت وبرخی از مردم را به خاطر نطقش در همراه کردن با خود دچار تردید نمود اما با استعفای خود از کاندیداتوری خیلی از واقعیت های مشخص شدومردم با اطمینان پی به نیت وی بردند وهمین عامل موجب شکستش گردید.

آقای زیبا کلام چه  کلام زشتی ! و چه بهانه زشت تری شما همه را به سخره گرفتی !

باید شک کرد، نکند  بسیاری از نقدهای شما ریشه در کارهای اقتصادیتان دارد؟  که اگر این باشد وامصیبتا !باید در انتقاد شما در نهاوندیان هم تجدید نظر کنیم . امیدوارم دلایل آن را هم صادقانه بیان نمایید . . راستی جناب زیبا کلام شما که نمی توانید  حق برنجتان را بگیرید چطور است که برای اصلاح طلبان رشت گریبان چاک می کنید ؟

 استاد ارجمند معامله شما چه ارتباطی به ضعف نوبخت در کابینه دولت دارد ؟  مردم بعنوان یک انسان فرهیخته به شما نگاه می کنند  و از شما انتظار نقد منصفانه دارند . این روزها خیلی ها دین مارا نشانه گرفتند شما را به خدا شما اعتماد مردم را هدف نگیرید ./باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …