چاپ مطلب چاپ مطلب

آقای علوی دروغگو دشمن خداست درباره وضعیت پل‌های عابر پیاده دم خروس شما بیرون زده است!

آقای علوی دروغگو دشمن خداست
درباره وضعیت پل‌های عابر پیاده دم خروس شما بیرون زده است!

 

یادداشت_ در جلسه طرح سوال از سید امیرحسین علوی شهردار رشت، یکی از سوالاتی که توسط شورا مطرح شد از شهردار رشت پیرامون خرابی دائمی بالابرهای بسیاری از پلهای عابر پیاده مکانیزه رشت، خرابی اتاقک‌های آسانسور و… سوال کردند. علوی شهردار رشت نیز در پاسخ به سوال مطرح شده از سوی اعضای شورا اعلام کرد در حال حاضر بیشتر پلهای عابر پیاده سطح رشت فعال هستند و به غیر از راه اندازی پله های برقی، نصب حفاظ و رفع خطر در بخش پلهای مکانیزه به مرمت و نوسازی و نقاشی از جمله اقداماتی است که در حوزه پلهای عابر پیاده غیر مکانیزه انجام شده و همچنان هم فرآیند آن توسط شرکتهای طرف قرارداد ادامه دارد.

اما در جلسه بیست و هشتم شورا که از قضا بواسطه پاسخ‌های متناقض و غیرواقعی شهردار رشت در جلسه پیشین، استیضاح شهردار رشت در آن توسط شورا اعلام وصول شد،
موارد و تصاویری از وضعیت پل‌های عابرپیاده مکانیزه سطح رشت به نمایش گذاشته شد که بیانگر غیرواقعی و کذب بودن ادعاهای سیدامیرحسین علوی ،شهردار رشت پیرامون اقدامات انجام شده در حوزه پل‌های عابر پیاده مکانیزه رشت بود!!

از آن گذشته، رئیس شورای رشت در جلسه سوم شورا اعلام کرد که تیمی سه نفره از سوی شورا از وضعیت‌ پل‌های عابر پیاده مکانیزه رشت بازدید کردند که به غیر از پنج پل، مابقی دارای مشکلاتی از جمله خرابی بالابر، بسته بودن اتاقک آسانسور، وضعیت بسیار نامطلوب اتاقک آسانسور به لحاظ بهداشتی، حضور سگهای بلاصاحب در روی پل‌ها و… بود.

حال باید از شهردار رشت در این باره سوال کنیم که آقای علوی حالا که با مدارک و مستندات ادعاهای کذبتان پیرامون ‌پل‌های عابر پیاده رشت بر ملا شده ، چه پاسخی دارید برای اذهان عمومی؟؟!

سیدامیرحسین علوی ، شهردار محترم رشت، چطور به خود اجازه میدهید که در شهرداری بر روی صندلی که از محل بیت‌المال خریداری شده و متعلق به مردمان رشت است، تکیه بزنید و بعد این‌چنین با دروغ نسبت به شعور مردم توهین کنید؟؟!

آقای علوی منتخبین مردم رشت، نمایندگان مردم فهیم و شریف این کلان‌شهر هستند و یقینا از آنان انتظار داریم در مقابل دروغ، تضییع بیت‌المال و عدم خدمتگذاری از شهردار رشت بازخواست کنند.
جناب شهردار چندماهه رشت، یک مسلمان به وجود خدا و ناظر بودنش در تمامی اعمال و رفتار آدمی ایمات دارد، پس چطور به عنوان کسی که مسلمان است، به خود اجازه داده اید تا در شرایطی که خدا ناظر بر اعمال و رفتارتان است، این چنین دروغهایی را بیان نمایید؟؟!

آقای شهردار آیا دروغ و دروغگویی برای کسب جایگاههای دنیایی از منظر شما توجیه پذیر است؟!

آقای شهردار علوی، در شرایطی که دم خروستان پیرامون وضعیت پل‌های عابر پیاده از آستین بیرون زده، چگونه میتوان به دیگر ادعاهایتان پیرامون عدم استفاده انتخاباتی از بیت المال شهرداری رشت برای شخص جنابتان باور داشته باشیم؟!

سخن آخر آنکه رشت، شهر مردمان فرهیخته و نجیب بااصالتی است که آوازه پاکدستی و میهمان نوازیشان زبانزد خاص و عام است، این شهر برای رسیدن به توسعه و تعالی به خدمتگذارانِ صادق، نجیب، اصیل و پاکدست نیاز دارد و آقای علوی یقین بدانید که دروغگو دشمن خداست و با فردی که برای منافع دنیوی با دروغگویی، دشمنی با خدا را به جان میخرد، نباید به صلح و سازش برخورد شود.

About نسرین عشقی

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …