چاپ مطلب چاپ مطلب

آقای مسئول حلا به فکر انتخابات خود باش

همای گیلاندیروز در تاریخ داماش و شهر باران بالاخص برای هواداران فوتبال یک روز تلخ و فراموش نشدنی بود. روزی که داماش سقوط کرد تا به جرات بگوییم فوتبال رشت سقوط کرد. قلب های فوتبال دوستانش شکست و …

داماش سقوط کرد تا بار دیگر همه هوادارانش بفهمند نام داماش و حمایت از آن تنها در روزهای نزدیک به انتخابات پررنگ می شود. روزهایی که داوطلبین ورود به شورای شهر رشت خود را هوادار دوآتیشه داماش نشان می دهند و به محض آن که انتخابات تمام می شود باز همان داماش مظلوم می ماند و هواداری که چشمانش از سقوط داماش اشکبار است.

داماش شهر باران

آقای مسئول داماش سقوط کرد!! شاید این جمله برای شما اهمیتی نداشته باشد اما دیروز مردانی در ورزشگاه عضدی سر فرود آوردند و غرورشان جریحه دار شد که چشم امیدشان به دستان شما بود.

مردانی که داماش برخلاف شما برایشان ارزش داشت. مردانی که در سرما و گرما با پای پیاده به ورزشگاه می رفتند تا یار دوازدهم داماش در نبردی نابرابر باشند.

آقای مسئول آن روز شما کجا بودید؟؟ آن روزی که داماش از درد بی پولی به خود می پیچید، شما کجا بودید که حالا بر سر تن خسته و رنجور داماش آن هم در آخرین روز در ورزشگاه حاضر می شوید تا برخورد تیر خلاص را بر پیکر بی جان تیم محبوبمان ببینید. تا بگویید که من هم آمدم!!

چه بلاها که بر سر این تیم نیاوردید. روزی به فکر انتقالش بودید، روزی وعده و وعید کمک مالی می دادید، روزی می گفتید ریاست قوه قضاییه قرار است تشریف بیاورند و حالا همه آن وعده و وعیدها به اینجا ختم شد. شما کاری کردید که چشم تماشاگران با غیرت داماش برای اولین بار به کمک ملوان دوخته شود!! شما بودی که از کمک به داماش دریغ کردی و حالا می خواهی به ملوان پاداش بدهی!! شما بودی که از داماش و نام پرآوازه ش استفاده تبلیغاتی کردی.

روی سخن با هواداران است. سرت را بالا بگیر و به خودت افتخار کن. شاید داماش دیگر در لیگ برتر نباشد اما در وسعت قلب های دریایی من و تو همچنان برترین است. هوادار عزیز، تو مقصر نیستی. تو مردانه به پای تیمت ماندی و از آن چه در توان داشتی بر خلاف بعضی ها کم فروشی نکردی!!

داماش شهر باران

آقای مسئول حالا دیگر با خیال راحت به برنامه های انتخاباتی ات فکر کن چون دیگر داماشی در لیگ برتر نیست که به خاطرش وقتت را بگیرند!! آقای مسئول بار دیگر میلیون ها تومان خرج کن تا در تلویزیون دیده شوی و بگویی که نگرانی!! میلیون ها تومانی که برای شما هیچ بود و برای داماش همه چیز!!/خزر آنلاین

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …