چاپ مطلب چاپ مطلب

آمادگی ده طرح بزرگ صنعتی با میزان سرمایه گذاری ۳۶۰۰ میلیارد ریال

همای گیلان:برای افتتاح بمناسبت روز صنعت و معدن در استان گیلان

 download

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان از آمادگی ۱۰ طرح بزرگ صنعتی برای افتتاح بمناسبت گرامیداشت روز صنعت و معدن در استان خبر داد.

 معدن و تجارت گیلان علی منتظری افزود: برای راه اندازی این طرحها بالغ بر ۳۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و حدود ۹۰۰ نفر بصورت مستقیم در آن مشغول بکار خواهند بود.

وی تصریح کرد: طرحهای مذکور در شهرستانهای رشت، بندر انزلی، فومن، رودبار، شفت،تالش و سیاهکل قرار دارند.

منتظری افزود: طرحهای یاد شده شامل دو طرح تولید محصولات فلزی، دو طرح تولید محصولات سلولزی، دو طرح صنایع شیمیایی، دو طرح محصولات کانی غیر فلزی و دو طرح محصولات پلاستیکی می باشد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان با اشاره به برنامه ریزی های لازم جهت حضور مسؤولان کشوری برای افتتاح طرحهای مهم صنعتی مذکور گفت: با حمایتهای استاندار محترم گیلان در تلاش هستیم با هدف دلگرمی هر چه بیشتر سرمایه گذاران طرحهای بزرگ آماده افتتاح، مراسم با شکوهی را برای راه اندازی این طرحها با حضور مسؤولان ارشد کشوری برگزار نماییم.

وی همچنین گفت: در آستانه فرا رسیدن روز صنعت و معدن ( دهم تیرماه) با همکاری خانه صنعت،معدن و تجارت و با عضویت ادارات و تشکلهای منتخب شورای هم خانواده صنعت،معدن و تجارت استان ستاد بزرگداشت مناسبت مذکور تشکیل شده و در حال تدوین برنامه های مربوطه می باشد که متعاقبا فهرست و زمان برنامه ها اعلام خواهد شد.

 

About

Check Also

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در مجمع عمومی سال مالی ۱۴۰۲ عنوان نمود: افزایش سودآوری عملیاتی ۴۷ درصدی نسبت به سال قبل و اخذ تندیس های زرین کیفیت و صنعت سبز کشوری، نشان از راهی پر امید جهت خدمت گذاری مضاعف به مردم شریف استان گیلان و استحکام بیش از پیش سازه های شمال کشور می‌باشد

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در …