چاپ مطلب چاپ مطلب

آموزش برنامه نویسی کودک و نوجوان توسط مدرسه سبز سما لاهیجان


همای گیلان، مدرسه سبز سما لاهیجان در اقدامی ابتکاری به منظور تسهیل در امر آموزش و همچنین آشنایی دانش آموزان این مرکز آموزشی فرهنگی با مباحث برنامه نویسی و کامپیوتر، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در این زمینه نمود. لازم به ذکر است که این دوره از کلاس ها برای اولین بار در سطح استان توسط مدرسه سبز سما لاهیجان برگزار می شود.
به گفته مدیر این مدرسه از مهمترین دلایلی که کودکان باید با این علم آشنا شوند این است که برنامه نویسی به طور چشمگیری قدرت حل مساله در زندگی و آینده را در کودکان افزایش می دهد و همچنین باعث افزایش خلاقیت کودکان شده و خود شناسی را در آنها تقویت می‌کند.
همچنین زبان اسکرچ که برای کودکان ۸ الی ۱۶ سال طراحی شده زبانی تصویری برای آموزش محسوب می شود که دانش آموزان پایه سوم مدرسه سبز از آن بهره می برند و به جرات می توان گفت که زبان اسکرچ پیش نیاز یادگیری همه زبان های برنامه نویسی است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …