چاپ مطلب چاپ مطلب

«آموزش» نقطه آغازی است برای آینده ای روشن/ دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی(سما) واحد لاهیجان

اختصاصی همای گیلان:گرچه آموزش نقطه آغاز حرکت به سوی شکوفایی و رشد فکری است اما آموزش با پرورش عجین بوده و یکی بدون دیگری ناقص خواهد بود.

تاریخ پرفراز و نشیب کشور عزیزمان نشان می دهد که آموزش در طول تاریخ نقش مهم و اساسی داشته است. و آن گاه که با فرهنگ اصیل ایرانی در آمیخته فرهنگ سخیف و مهاجم مغول را در خود هضم کرده است.
علم آموزی تعطیل بردار نیست چه از نظر زمان و چه مکان بلکه علم مرزهای زمان و مکان را در می نوردد.
امروز در شرایطی هستیم که ویروس کرونا سلامتی ما را نشانه رفته است و در مقابل آموزش فرزندان مان سنگ اندازی می کند، حتی در این شرایط ما خود را مجهز به سلاح آموختن می کنیم و به جنگ ویروس می رویم چرا که همین آموزش هاست که ما را بر این بیماری غالب می سازد.
اکنون مدارس و آموزشکده های سما لاهیجان و سیاهکل با رعایت پروتکل های بهداشتی و مطابق با استانداردهای اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا عمل خواهد کرد.
ما هم بر این باوریم که آموزش تعطیل بردار نیست و در صورتی که محدودیت های استانی ستاد کرونا مانع حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس شود بستر فضای مجازی برای سما به بهترین وجه مهیا بوده و از این طریق در خدمت دانش آموزان و دانشجویان مان خواهیم بود تا هیچ عزیزی که در سما تحصیل می کند دغدغه ای نداشته باشد.
امیدوارم دانش آموزان و دانشجویان عزیز با انتخاب آگاهانه محل تحصیل خود آینده ای موفق را برای کشور رقم بزنند. آغاز سال تحصیلی بر تمام دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید فرهیخته مبارک باد. آرزو می کنم در این شرایط شیوع ویروس کرونا سال تحصیلی موفق همراه با سلامتی و نشاط در انتظار همه جویندگان دانش باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …