چاپ مطلب چاپ مطلب

آنچه از استاندار گیلان درخواست می شود/ به قلم مدیر مسئول

اختصاصی همای گیلان: همانطوریکه می دانید سایت « همای گیلان» نخستین سایت رسانه ای بود که ندای استاندار غیربومی را سر داد زیرا توسعه استان گیلان را در لوای این امر می دید. در دو مقاله ای که توسط نگارنده به رشته تحریر درآمد استان گیلان را، استانی کم توسعه و گرفتار باندبازی دانست. علی رغم اینکه دولت روحانی دولتی شایسته و کاردان است اما استان گیلان طی چهار سال گذشته یکی از بدترین دوران خودرا سپری کرد و بی شک اگر نفوذدکتر نوبخت نبود شاید هیچ حرکت عمرانی مثبتی رادر گیلان شاهد نمی شدیم. با آمدن یک استاندار غیربومی امید آن می رود که دیگر برادر او عنوان مشاور ارشد استاندار را یدک نکشد و یا خواهرزاده ها و یا برادرزاده های وی به بهترین مناصب این استان تکیه نزنند!
جناب دکتر سالاری بروید ببینید برخی از این نشریه ها که امروز در مدح شما قلم فرسایی می کنند و بسیاری از سیاسیونی که امروز و فردا برای شما سینه می زنند و خواهند زد٬ در این یک ماهه اخیر٬ از بیم به خطر افتادن منافع و مصالح خویش چگونه ندای مخالفت با آمدن استاندار غیربومی را سر میدادند . اما سایت همای گیلان که حامی استاندار غیربومی و شخص جنابعالی بود به استحضار می رساند که توسعه این استان امکان پذیر نخواهد بود مگر آنکه مدیران شایسته ای در این استان در راس امور قرار گیرند .
جناب دکتر سالاری این استان پیشرفت نخواهد کرد تا زمانی که روابط جای ضوابط جا خوش کرده باشد
به این دلیل گفته شد که دولت روحانی دولت شایسته سالاری است که به این نکته ظریف توجه نمود که حضور استاندار بومی یعنی باندبازی و روابط بازی و این است که در این دوره استاندار غیربومی را بر مسند قدرت نشاند. اما ضمن سپاسگزاری از دولت روحانی از باب انتصاب شخص غیور و مدبری همچون سالاری ٬ حق این سوال را برای خویش محفوظ می دانیم که آیا دولت نمی توانست از چهره های شاخص گیلان همچون ندیمی ٬ شجاع ٬ حق شناس و… به عنوان استاندار در استانهای دیگر _ که بی شک موجب تحول می شدند_ استفاده نماید ؟ مگر همتی و احمدی که استاندار شدند غیر از نمایندگی چه پیشینه ای در کارنامه خود داشته اند ؟
علی علی پور نیاول مدیر مسئول سایت همای خبر و هفته نامه همای گیلان

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

 #تحلیل_و_تبیین | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝پرونده:بیست سال دیگر دیر خواهد بود

 #تحلیل_و_تبیین | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝پرونده:بیست سال دیگر دیر …