چاپ مطلب چاپ مطلب

آنچه از معلم برای انسان می ماند منش است

همای گیلان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم آغاز سال تحصیلی هنرستان هنرهای زیبای زینبیه رشت بیان کرد: بیشتر از علم که امروز افتخاری است که از معلمان به ما می رسد، آنچه از معلم برای انسان می ماند منش است.آنچه از معلم برای شما می ماند منش است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صبح شنبه پنجم مهر با حضور در هنرستان هنرهای زیبای زینبیه رشت در مراسم آغاز سال تحصیلی این هنرستان شرکت کرد.

وی در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: انسان عاقل شکارچی لحظه هاست، انسان به دلیل فراموش کاری لحظه ها را فراموش می کند و گرنه بسیاری از منظرها و اتفاقات تکراری می شوند.فاضلی خاطرنشان کرد: انسان عاقل همیشه درک زمان دارد، چشم اندازی برای آینده ترسیم می کند و گرنه خوشی های زودگذر همیشه هست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشارهبه ماندگار بودن یاد آموزگاران در خاطره انسان، گفت: همیشه معلمانی در ذهن من ماندگار شده اند که در آموزش و تدریس سخت گیر بوده اند.

وی با اشاره به آموزش و پرورش دانش آموزان در مدرسه، گفت: بیشتر از علمی که شما از معلمان یاد می گیرید، کردار و رفتاری است که از معلمان به شما می رسد و آنچه که از معلم ها برای انسان می ماند منش است.

فاضلی در پایان با اشاره به اهمیت اندیشه، گفت: انسان خردمند اندیشه می کند و آنگاه راه می رود.

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …