چاپ مطلب چاپ مطلب

آنچه در خطبه های نماز جمعه خمام ، توسط حجت‌الاسلام والمسلمین هادی حبیبی امام جمعه شهرستان خمام بیان شد

آنچه در خطبه های نماز جمعه خمام ، توسط حجت‌الاسلام والمسلمین هادی حبیبی امام جمعه شهرستان خمام بیان شد؛

گناه شایع این روزها گناه جاریه است چطورصدقه جاریه با انجام یک کار خیر مثلا ساخت مسجد استمرار دارد و ثوابش به سازنده می رسد اگرچه از دنیا رفته باشد گناه جاریه هم گناهی است که بامـرگ هـم تمـام نـمی شود . مثل اشتـراک گذاری و باز نشر پست های گناه آلود … و ضریب دادن به گناه… و اشاعه آن.. لایـک ها و کـامنت ها .. آش نخورده و دهن سوخته !

دشمنان با گسترش فساد و تباهی و بی بند و باری و ولنگاری فرهنگی در میان جوانان مسلمان سیاست آندلسی کردن ایران را دنبال می کنند . این سیاست شیطانی با قدرت و طرحی جامع تر امروز هم با حمایت مثلث شوم امریکا – انگلیس و اسرائیل در جریان است و ریختن قُبح بعضی از گناهان و عادی سازی آنها راهکار اصلی فاسد کردن نسل جوان و گرفن غیرت دینی از آنان ، در جریان است .

دریازدهم اسفندامسال دو انتخابات مهم داریم انتخابات مجلس خبرگان رهبری وانتخابات مجلس شورای اسلامی ..اولویت اول دراین زمینه مشارکت بالا وحضور حداکثری است و اولویت دیگر رقابتی‌بودن است که از اهمیت بالایی برخوردار است . همه باید در این مسیر گام برداریم . انتخابات پرشور باعث اقتدار و استحکام نظام و کشور است . دشمن با نا امیدی از آشوب ‌سازی و تنش ‌افزایی در جامعه بر روی کاهش مشارکت مردم متمرکز شده ؛ و بمباران تبلیغاتی راه انداخته برای حمله به اعتماد و انگیزه مردم و بدبین ‌سازی جامعه به نظام و آینده کشور . راه حل : اعتمادسازی حداکثری با خدمات شبانه روزی و حل مشکلات مردم و خدمت رسانی خالصانه و بدون منت است …سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی : با دستور حضرت امام ره در سال ۵۸ نهضت سواد آموزی تشکیل شد که برکات فراوانی داشته . برای یادگرفتن سواد زمان و مکان مطرح نیست( ز گهواره تا گور دانش بجوی ) کسی که سواد ندارد مشکلاتش هم بیشتر است اما کسی که سواد دارد بهتر می تواند از آب و خاک و امکانات استفاده کند . سالروز رحلت حضرت ‌ام البنین (س) : ایشان الگوی عملی مادران و همسران شهداست و برای تربیت حماسی زمینه سازان ظهور بهترین الگو هستند . حضور شهید گمنام .. شهرستان ما منور به نور شهید گمنام و معطر به عطر این شهید عزیز شده مردم خمام خوب استقبال کردند و احترام به شهید گذاشتند . هم در مراسم وداع هم در تشییع و هم سوم تدفین این شهید عزیز .. باعظمت برگزارشد . حضور این شهید در شهرستان باعث تقویت ایمان می شود . بستر فراهم شده عزیزانی که از نظر مالی می توانند کمک کنند حرم این شهید به بهترین وجه ساخته شود . روز ملی ایمنی ؛ می گویند بحران «فرصتِ خطرناک» است . «شوک» (تکانه) هست اما اگر خوب مدیریت کردن ونوع مواجهه‌ ی مدیریتی مهم است که می توانیم با خوب مدیریت کردن نسخه تجربی خوبی ذخیره داشته باشیم برای زمان های دیگر ..

About مدیر خبر1

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …