چاپ مطلب چاپ مطلب

آیا استعفای مدیر حراست شهرداری آن هم در آستانه جلسه طرح سوال از شهردار رشت واقعیت دارد؟!

همای گیلان: امروز برخی رسانه ها خبر از استعفای مدیر حراست شهرداری رشت دادند. رضا حقجو که در مرداد امسال به عنوان مدیر حراست شهرداری منصوب شده بود، نامزد انتخابات مجلس از حوزه تالش در دوره گذشته محسوب می شد و رای نسبتا بالایی گرفت.

axe99468

گفتنی است صحت و سقم این خبر و همچنین دلیل استعفای رضا حقجو مشخص نشده است اما این استعفا در صورت صحت داشتن، در آستانه جلسه فردای شورای شهر رشت کمی بحث برانگیز به نظر می رسد. البته می توان به اعتراض فرهاد شوقی نسبت به انتصاب حقجو به عنوان مدیر حراست شهرداری و سپس واکنش حقجو به اظهارات شوقی اشاره کرد و گفت شاید دلیل این استعفا که هنوز صحت و سقم آن هم مشخص نیست و البته هنوز هم معلوم نیست در صورت صحت، شهردار رشت با آن موافقت نموده است یا خیر، تلاش برخی برای جلب رضایت شوقی به عنوان یکی از امضاکنندگان طرح سوال از شهردار رشت باشد. 

در هر حال جلسه صد و بیست و ششم شورای شهر رشت که قرار بود در آن طرح سوال از شهردار به رای گذاشته شود، با غیبت برخی اعضا به بهانه حضور در مراسم بهسازی دفن زباله سراوان لغو گردید و حالا انتشار خبر استعفای حقجو آن هم قبل از جلسه سرنوشت ساز شورا، ممکن است این سوال را به ذهن متبادر کند که آیا انتشار خبر این استعفا در راستای دست یابی به برخی اهداف خاص است؟

خبری که انتشار ناگهانی آن در یکی از سایت های حامی شهردار رشت، بر بحث برانگیز بودن آن می افزاید و البته هنوز مشخص نیست ثابت قدم با آن موافقت خواهد کرد یا خیر؟ یا موافقت یا عدم موافقت با آن را به بعد از جلسه فردای شورا موکول خواهد نمود؟!!//خزر

About سردبیر

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …