چاپ مطلب چاپ مطلب

آیت‌الله قربانی خبرنگار افتخاری کاروان خبری فجر گیلان شد

همای گیلان: آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان با صدور کارت شناسایی خبرنگار افتخاری کاروان خبری فجر انقلاب اسلامی گیلان شد.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله قربانی خبرنگار افتخاری کاروان خبری فجر گیلان شد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ظهر امروز در دیدار کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه قرار است این کمیته برنامه‌های متعددی را پیگیری کند، گفت: ثبت‌نام خبرنگاران برای پوشش برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان آغاز شده است.

فیروز فاضلی از ثبت‌نام ۲۲۰ نفر از خبرنگاران و عکاسان نشریات مکتوب و الکترونیکی گیلان برای پوشش برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سامانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد و افزود: استقبال اصحاب رسانه برای پوشش برنامه‌‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان بی‌نظیر است و این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در استان آغاز شده است، تصریح کرد: کاروان خبری مذکور با هماهنگی و همکاری با استانداری گیلان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دستگاه‌های اجرایی گیلان و … راه‌اندازی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم را از برنامه‌های کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان برشمرد و اضافه کرد: کاروان مذکور با حضور در شهرستان‌ها از پروژه‌های بزرگ دستگاه‌های اجرایی گیلان بازدید می‌کنند.

فاضلی به راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی گیل فجر اشاره کرد و گفت: تمام اخبار و برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان برای اطلاع‌رسانی در سایت مذکور تجمیع و منتشر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ـ تحلیلی فجر انقلاب در گیلان خاطرنشان کرد: نمایشگاه مجازی دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی در استان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از راه‌اندازی نمایشگاه شهری شهدای انقلاب اسلامی در استان خبر داد و یادآور شد: دیدار اصحاب رسانه با مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

به گزارش فارس، کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در نخستین حرکت خود با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان دیدار کرد.

 مسئولیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان را به عهده دارد.

//  تابناک

 

About سردبیر

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …