چاپ مطلب چاپ مطلب

آیت الله امینیان : آستانه و لاهیجان هیچ فرقی با هم نمی کنند

همای گیلان:آیت‌الله محمدعلی امینیان  در دیدار با ایرج ابوذر ندیمی نماینده مردم شهرستان لاهیجان با بیان اینکه انسان باید در رفتار و کردار خود نهایت دقت را داشته باشد اظهار کرد: آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و حتی همه شهرهای گیلان هیچ فرقی با هم نمی‌کنند.
download
وی با تأکید بر اینکه تمام مسئولین باید با با اتحاد و یکدلی به مردم خدمت کنند بیان کرد: بنده از اختلاف بدم می‌آید و همه مسئولین باید زیر  پرچم امام زمان (عج) قرار گیرند و به مردم خدمت صادقانه کنند.
امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه باید با خوشروی با مردم صحبت کرد اذعان کرد: از همه شما مسئولین تقاضا دارم که صمیمانه به دنبال رفع مشکلات مردم باشید و بدانید که توکل به خداوند در تمامی امور حلال مشکلات است.
وی افزود: من از آقایان می‌خواهم که اختلافات ظاهری را کنار بگذارید و سیره اولیای خدا را سرلوحه اعمالتان قرار دهید.
امینیان با تأکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه خدمتگذاران واقعی به مردم باشیم اظهار کرد: با این بازی‌ها نمی‌توان به مردم خدمت کرد.
وی با بیان اینکه نگاه شما در بیان مسائل مختلف باید نگاهی عالمانه باشد افزود: شما دوستان باید زواید را خذف کنید و در فکر خدمت به مردم باشید.
نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: بسیار خوشحالم که نزد شما حضور یافتم و بنده بارها دینم را به روحانیت معزز و سلطان سید جلال‌الدین اشرف ادا کرده‌ام.
ایرج ندیمی بابیان اینکه از باب احترام به مردم آستانه‌اشرفیه باید بگویم که بخش عمده‌ای از عمرم را در شهرستان آستانه‌اشرفیه گذراندم افزود: بنده در محضر علمایی همچون آیت‌الله ضیائی در مسجد جامع آستانه‌اشرفیه تلمذ کرده و از نصایح ایشان بهره‌مند شدم.
عضو گروه اقتصادی مجلس با تأکید بااینکه هیچ فردی نباید در امور اجرایی دیگران دخالت کند تصریح کرد: البته بر این باوریم که باید از مشورت دیگران به نحو احسنت استفاده نماییم.
وی بابیان اینکه احترام این‌جانب نسبت به مردم مذهبی آستانه اشرفیه وحضرت‌عالی یک احترام حقیقی است و تاکتیکی نیست افزود: در زمان انقلاب ما در خانواده آیات عظام چون محفوظی و دکتر ضیائی بزرگ‌شده‌ایم زیرا باور داریم که منفعت سیاسی زودگذر است و پایدار نمی‌ماند.
نماینده مردم شهرستان لاهیجان با طرح این موضوع که هیچ‌گاه نگاهم به شهر مذهبی آستانه‌اشرفیه یک نگاه سیاسی نیست بیان کرد: من درگذشته برای هم‌افزایی شهرهای هم‌جوار مانند آستانه‌اشرفیه، لاهیجان، سیاهکل و لنگرود پیشنهاد طرح‌های هماهنگ بدون در نظر گرفتن محدوده شهری را دادم.
ندیمی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت موجود هر شهر می‌توان کارهایی را اجرایی کرد و باهم دلی نمایندگان مجلس همه شهرهای شرق استان می‌توانند پشتیبان یکدیگر برای استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود هر شهرستان شد.
در این دیدار که فرماندار و بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه نیز حضور داشتند نماینده لاهیجان و سیاهکل گزارشی از حوزه انتخابیه خود را ارائه داد./آستان خبر
 download (1)

About سردبیر ارشد

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …