چاپ مطلب چاپ مطلب

آیت الله امینیان در دیداربا نخبگان بسیج دانش آموزی آستانه اشرفیه: باید نسل جوان را با اندیشه های شهادت گونه شهید فهمیده و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم

اختصاصی همای گیلان:نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری شهید فهمیده را نماد یک دانش آموز بسیجی دانست و عنوان کرد: شما دانش‌آموزان هم باید مانند شهید فهمیده بصیرت را در زندگی خود به کار بگیرید.

j8t4rgzd0ar3
امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه دانش آموزان ما باید روش شهید فهمیده را در زندگی امروز خود به کار گیرند ، افزود : باید نسل جوان ما را با اندیشه های شهادت گونه شهید فهمیده و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.
آیت الله محمد علی امینیان ضمن تسلیت ماه محرم به تقارن هفته بسیج و هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد واظهار داشت : این ایام باید انگیزه ایی مضاعف در ما و دانش آموزان بوجود بیاورد تا فلسفه قیام عاشورا و امام حسن نگاهی با بصیرت داشته باشیم.
فرمانده سپاه پاسداران آستانه‌اشرفیه در این دیدار نیز با تشریح برنامه‌های هفته بسیج به رویکرد یادواره بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: در این شهرستان ۴۳ شهید والامقام از دانش آموزان بودند که سنگر عشق و شهادت را در زمان دفاع مقدس بر سنگر درس و علم ترجیح دادند و عازم جبهه‌های نبرد شدند تا به شهادت نائل آمدند.
سرهنگ حسین مصطفی پور اضافه کرد ، دانش آموزان بسیجی به این باور رسیدند که حتماً شور و شعور عاشورایی را بارنگ و بوی حسینی برپا کنند و در مسیر اهداف امام حسین (ع) قدم بگذارند.
وی شور و ایثار بسیجی را برخاسته از فرهنگ ناب عاشورایی دانست و تصریح کرد: رویکرد هفته بسیج با عزاداری اباعبدالله الحسین پیوند خورده است و سرمشق و الگو این جوانان در زندگی سیره ائمه اطهار و فرهنگ عاشورایی است.

مشاور-جوان-اداره-کل-ارشاد-گیلان-معرفی-شد

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …