چاپ مطلب چاپ مطلب

آیت الله نوری همدانی: با دعوت آیت الله قربانی به گیلان آمده ام/ حضور خود را توفیقی از سوی حق تعالی می دانم

همای گیلان: آیت الله نوری همدانی مرجع گرانقدر جهان تشیع ساعتی پیش به جهت سخنرانی در کنگره هشت هزار شهید گیلان امروز سه شنبه وارد گیلان شد.

photo_2016-05-02_07-11-39-250x172
آیت الله نوری همدانی در خصوص سفر خود به گیلان در جمع خبرنگاران در فرودگاه سردار جنگل رشت، اظهار کرد: به دعوت حضرت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و برای شرکت در کنگره هشت هزار شهید استان وارد گیلان شدم و حضور خود را توفیقی از سوی حق تعالی می دانم و خداوند را شاکر هستم.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب همواره بر یادآوری شهدا و تجلیل از مقام شامخ آن عزیزان تاکید داشتند و این کنگره تجلیل است که حضور درآن مایه مباهات می باشد.
وی افزود: این دومین سفر بنده به استان گیلان است و ان شا آلله این سفر، سفری معنوی باشد.
آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز ضمن خیر مقدم به آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: از افتخارات لشگر ۱۶سپاه قدس گیلان شهید سردار همدانی بود که در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل شد و حضور شما مرجع عالیقدر یادآوری و حمایتی از نام آن شهید بزرگوار نیز خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که کنگره هشت هزار شهید گیلان بتواند خاطره رشادت های آن شهیدان بزرگوار را در اذهان جاری و پایدار کند.
گفتنی است آیت الله نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان شیعه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گیلان و جمع کثیری از مسئولان استان ساعاتی پیش وارد رشت شد.//کاسپین

About سردبیر

Check Also

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع از معابر خاکی شهر سیاهکل با ارزش ریالی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان آسفالت شود

شهردار سیاهکل گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان فصل گرما بیش از ۱۰۰هزارمترمربع …