چاپ مطلب چاپ مطلب

آیت ا… قربانی در بازدید از مراکز دانشگاهی ۱۷ شهریور و رازی: عشق به خدمت در دست اندرکاران حوزه سلامت باعث شد که قدم های بزرگی بردارند

همای گیلان:آیت ا.. زین العابدین قربانی،نماینده ولی فقیه در استان گیلان به همراه ریاست و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی شامگاه سه شنبه ،پانزدهم بهمن ماه از مرکز دانشگاهی ۱۷ شهریور و بخش جدیدالاحداث رادیوتراپی مرکز دانشگاهی رازی  رشت بازدید کردند .

showimage

 وی ابتدا با حضور در مرکز آموزشی درمانی وپژوهشی ۱۷ شهریورازبخشهای مختلف این مرکز از جمله ؛اورژانس و درمانگاه  دیدن کرد و از ایجاد چنین مرکزی تخصصی و فوق تخصصی جهت درمان کودکان در این استان ابراز خرسندی کرد .

عضو مجلس خبرگان رهبری پایان ساخت و تجهیز این مرکز  دانشگاهی را مصداق بارز مدیریت جهادی خواند و آماده سازی این مرکز را مرهون تلاش شبانه روزی مسوولین دانشگاه علوم پزشکی دانست.

وی درادامه ضمن بازدید از بخش رادیوتراپی مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی رازی  اظهار کرد : عشق به خدمت در دست اندرکاران حوزه سلامت باعث شد ، که  این عزیزان قدم های بزرگی بردارند و ایجاد چنین امکاناتی جهت درمان بیماران سرطانی در شرایط تحریم از جمله اقدامات تحسین برانگیز است.

 نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ، قدردانی از تلاش خدمتگزاران وظیفه همگانی است افزود: بهره برداری ازپروژه های بهداشتی و درمانی در دهه فجر سبب خرسندی مردم و ملموس شدن آثار و برکات انقلاب اسلامی است.

وی در پایان  خاطرنشان کرد : تمام این خدمات در نظام اسلامی ، از برکات امام خمینی  ( ره ) و به ثمر نشستن خون شهدای انقلاب  اسلامی است .ص/روابط عمومی

 

About سردبیر ارشد

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …