چاپ مطلب چاپ مطلب

آیین استقبال از کاروان خادمین آستان قدس رضوی (ع) به‌مناسبت دهه کرامت

آیین استقبال از کاروان خادمین آستان قدس رضوی (ع) به‌مناسبت دهه کرامت

 

به مناسبت دهه کرامت، مراسم استقبال از کاروان خادمین و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی (ع) در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

 

به گزارش همای خبر ، به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، صبح امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ مراسم استقبال از کاروان خادمین و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی (ع) به‌ مناسبت دهه کرامت با حضور “آریا طوفانی” مدیرکل بهزیستی گیلان، معاونین، کارکنان و جمعی از فرزندان خانه های شبانه روزی و مددجویان در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

 

آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان؛ در مراسم استقبال از خادمین و پرچم بارگاه مطهر امام رضا (ع) با بیان اینکه حضور خادمین مطهر حرم رضوی(ع) و برپایی برنامه های فرهنگی مذهبی، موجبات خیرات و برکات در جامعه است اظهار کرد: حضور خادمین آستان مقدس رضوی در نقاط مختلف کشور و مراکز خدمت رسان باعث می شود که توفیق زیارت نصیب بسیاری از کسانی شود که توان حضور در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) راندارند.

 

وی اذعان داشت: بهزیستی گیلان در حال حاضر ۴۸هزار معلول را تحت پوشش دارد که ۳هزار نفر از این تعداد در مراکز مراقبتی توانبخشی تحت نظارت بهزیستی گیلان و یا در منازل بستری هستند و حضور خادمین حرم مطهر رضوی(ع) در این مراکز موجبات خورسندی و رضایت این توانخواهان را فراهم می آورد.

 

طوفانی ابراز امیدواری کرد تا از ظرفیت آستان مقدس رضوی(ع) در جهت اعزام جامعه هدف بهزیستی به مشهد مقدس و زیارت حضرت امام رضا(ع) استفاده شود و گفت: بسیاری از مددجویان و فرزندان خانه های شبانه روزی هنوز به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشدند که در همین راستا بهزیستی استان بر خود تکلیف و وظیفه می داند تا با اتخاذ تمهیدات لازم، مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان را به مشهدمقدس و زیارت امام رضا(ع) اعزام نماید.

 

مدیرکل بهزیستی گیلان در خاتمه از حضور خادمین آستان مقدس رضوی(ع) در اداره کل بهزیستی گیلان و مراکز تحت نظارت قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود تا با حمایت های دامنه دار مسئولین و بهره مندی از ظرفیت آستان قدس رضوی(ع) موجبات توانمندی و رفاه نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی فراهم شود.

 

گفتنی است، خادمین حرم مطهر رضوی(ع) از ابتدای دهه کرامت در مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستانهای گیلان حضور یافتند و مراسم ویژه پرچم گردانی و برنامه های فرهنگی مذهبی را در این مراکز برپا نمودند

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …