چاپ مطلب چاپ مطلب

ابراهیم اخوان : پس از نقدهایی که تابستان گذشته از هیات دولت داشتم؛ فرمانداری دیگر مرا به رسمیت نشناخت و در جلسات خود مرا دعوت نکرد

رییس شورای شهرستان رشت:
سیزدهم آذرماه جلسه انتخاب هیات رییسه شورای شهرستان رشت/

ابراهیم اخوان : پس از نقدهایی که تابستان گذشته از هیات دولت داشتم؛ فرمانداری دیگر مرا به رسمیت نشناخت و در جلسات خود مرا دعوت نکرد

تحریم نماینده منتخب شهرستان رشت از سوی فرماندار !!

به گزارش همای گیلان_ ابراهیم اخوان در جلسه امروز _ سه شنبه عصر _ در جمع خبرنگاران گفت: جلسه انتخاب هیات مدیره شهرستان رشت با تاخیر نسبت به سالهای قبل، سیزدهم آذرماه برگزار میگردد.

وی سپس اشاره کرد: بدنبال نشستی که تابستان گذشته با اهالی رسانه داشته است و در پی نقدی که بر هیات دولت و عملکرد ناکارآمد دولت دوازدهم وارد کرده است، از سوی فرماندار به نوعی دچار تحریم گردیده است!!
ابراهیم اخوان تصریح کرد: بنابر ماده ۱۰۴ قانون انتخابات شورا که میگوید” استانداران، فرمانداران ، بخشداران و سایر مقامات کشوری که از سوی دولت تعیین میشوند، در حدود اختیارات شورا ملزم به اجرای تصمیمات آنها هستند و در صورت تخلف با آنان برخورد خواهد شد.
وی گفت اکنون بنده ماههاست که از کلیه جلسات فرمانداری تحریم شده‌ام؛ فقط به جرم صدای مردم بودن و انتقاد از عملکرد بسیار ضعیف و بیان ناکارآمدی دولت دوازدهم.

اخوان ادامه داد: اعلام تورم ۲۷ درصدی در اخبار توهین به شعور ملت است‌.
وی گفت : من داشتم وظیفه‌ام را انجام میدادم و سعی داشتم صدای مردم شریف و محروم مانده‌ای که خود از متن آنها هستم باشم اما با شرایط ایجاد شده صلاح بر این است که نمانم و بروم. اخوان اضافه کرد: بنده در این سه سال اندی مسئولیت خود در شورای شهرستان هر چه دریافت کرده‌ام را در طبق اخلاص گذاشته و خرج شهروندان خود کرده‌ام.

وی افزود: همه مسئولان کشوری حتی اگر شق القمر هم بکنند به وظایف جاری و روزمره خود عمل کرده‌اند. اخوان گفت: متاسفانه آنچه می‌بینیم بیشتر تعلل و ناکارآندی است تا خدمت و انجام وظیفه. بعنوان مثال در مدتی که بنده عضو شورای شهر خشکبیجار بوده‌ام حتی موفق به دریافت یک کیلو قیر برای آسفالت شهر نشدم!

رییس شورای شهرستان رشت گفت: لازم است خاطرنشان کنم اکنون پنج ماه است که فرمانداری حتی جواب نامه‌های ما را نمیداده است و این در حالی است که شوراها ارگانهایی در عرض فرمانداری هستن نه در طول و زیر مجموعه آنها و نادیده گرفتن آنها تخلف در نص صریح قوانین شوراهاست.
اخوان گفت: ما سکوت میکنیم و امیدواریم این دولت و سینه‌چاکان ناکارآمدشان یا به خود آمده و یا به تاریخ بپیوندند. و بنده در شورای شهرستان رشت ترجیح میدهم یا به نحو احسن وظیفه خویش را انجام دهم و یا اگر کارآیی ندارم جای خود را به نیروهای کارآمد تر بسپارم.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …