چاپ مطلب چاپ مطلب

ابراهیم باقرپور دهیار طول لات بخش رحیم آباد؛ روستای طول لات در موقعیت ژئوپولتیک در مسیر رشد و شکوفایی

ابراهیم باقرپور دهیار طول لات بخش رحیم آباد؛ روستای طول لات در موقعیت ژئوپولتیک در مسیر رشد و شکوفایی


اختصاصی همای گیلان:وی گفت:با شروع بکار اجرای طرح سدمخزنی پلرود از سال ۱۳۸۹،ساخت و سازها در روستا زیاد و به تناوب آن شاهد رشد چشمگیر جمعیت هستیم که البته با رواج شهرنشینی از روستاهای موفق ،در این عرصه هستیم.
علاوه بر این طول لات در شاهراه ارتباطی با استانهای همجوار قزوین و مازندران قرار گرفته و مسیر آن عرصه مناسبی برای ورود به صنعت گردشگری میباشد،کما اینکه دورنمای زیبایی از سماموس کوه و روستای تاریخی قلعه گردن نیز رویت میشود و در بازارچه روستا با احداث پارک و خدمات بهداشتی به مسافرین سرویس دهی میشود،
این روستا همچنین مرکز تولید و فروش انواع و اقسام تولیدات دامی،بومی و سنتی نیز میباشد.
باقرپور از مشکلات اصلی روستا را عدم راه اندازی تصویه خانه عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با پیگیری مسئولین و راه اندازی آن علاوه بر بومیان ، آب شرب شهرستانهای رودسر و املش نیز تامین گردد.
وی همچنین ضمن تشکر از تلاش مسئولان گفت:برای ساماندهی جاده عبور و مرور که چندین حادثه در آن رخ داده نیازمند روشنایی بمنظور دید کافی در شب و خط کشی مناسب هستیم.
او همچنین از برنامه های آینده خود ، نصب دوربین مداربسته در روستا برای امنیت بیشتر ذکر کرد که با اخذ اعتبار لازم در آینده نزدیک،این امر نیز به سرانجام خواهد رسید.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …