چاپ مطلب چاپ مطلب

ابراهیم طاهری صادق،سرپرست فرمانداری شهرستان شفت: هر جا از ظرفیت مردم و انقلاب استفاده کردیم، برنده بودیم

همای خبر به نقل از سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در جلسه با روسای ادارات شهرستان گفت: دغدغه های مردم باید از تریبون مسئولان گفته شود ،چرا که مردم به خاطر تحریم ها شرایط معیشتی بدی دارند.
ابراهیم طاهری صادق با اشاره به سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد افزود: مردمی کردن اقتصاد در دوره ما ،پیروزی زمان ما به حساب می آید.
وی در ادامه عنوان کرد: امروز دشمن پهنه اقتصاد و فرهنگ را هدف قرار داده و پیروزی در این مسیر بدون پشتوانه مردم حاصل نمی شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان شفت افزود: آزاد سازی خرمشهر حاصل هم افزایی دو نیروی وحدت و انسجام در دفاع مقدس و سر لوحه قرار دادن نیروی امید و پیروزی است.
وی در ادامه تصریح کرد: ما سرداران عرصه اقتصادی هستیم.
ابراهیم طاهری صادق افزود: باید همدل ،همراه و همگام با دولت در جراحی اقتصادی ،نگاه آفرینی کنیم.
وی هم چنین گفت: امروز ناداری ها و بیکاری جوانان موجب تحریک اذهان مردم و جوانان و اعتراض آنان شده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان شفت افزود: باید در سیستم اداری انسجام در خدمت گذاری ایجاد و با رعایت شأنیت خودمان، قولا،فعلا و عملا به مردم از حیث کارهای قانونی شان کمک کنیم.
وی در ادامه اظهار داشت: علاوه بر مدیریت و اجرا باید بر فضای محیطی ،خود مراقبتی از سیستم اداری هم نظارت داشته باشیم.
ابراهیم طاهری صادق در ادامه تصریح کرد: شرایط اقتصادی امروز ما می تواند برای دشمن فرصت ساز باشد ،باید جراحی اقتصادی در کشور را به سمت قدرت و قوت ببریم.
وی افزود: برای مردم دلزدگی ایجاد نکنیم ،مردم به اندازه کافی با شرایط اقتصادی دلزدگی دارند.
سرپرست فرمانداری شهرستان شفت، هم چنین گفت: برای اهداف نظام شهدای زیادی دادیم،امروز عزت امروز ما از شهدا و تعالی فردایمان نیز از اندیشه شهدا است.
وی افزود: وحدت و انسجام ما مسئولان ،توجه به نگاه امام راجب و مقام معظم رهبری میتواند به ما کمک کند تا اراده جمعی را پیش ببریم.
ابراهیم طاهری صادق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت وجود بخش روابط عمومی در ادارات ،عنوان کرد: روابط عمومی یک هنر و علم اجتماعی است که درون و بیرون دستگاه را بهم پیوند می دهد.
وی افزود: دستگاهی در اجرا موفق است که اقدامات عملی منسجم خود را به افکار عمومی انتقال دهد.
سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در ادامه اظهار داشت: روابط عمومی اراده یک سازمان را به نمایش می گزارد و نیاز است که دیده شود.
وی افزود: دانش ، آگاهی و مسئولیتی که روابط عمومی ها دارند و حمایتی که از دستگاه اجرایی خود می کنند بی شک در راستای منافع سازمان و انتقال مشکلات به مسئولان است که باید مورد تقدیر واقع شود.
لازم به ذکر است در پایان جلسه از روابط عمومی های ادارات شهرستان شفت هم چنین از آقای سجاد صیاد پور طالقانی ،روابط عمومی فرمانداری شهرستان شفت تقدیر و لوح تقدیر و هدایایی ویژه ای به همه روابط عمومی های شهرستان شفت اهدا شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …