چاپ مطلب چاپ مطلب

ابوذر ندیمی: امیدوارم بعنوان مشاور سازمان بتوانم در تمامی امور برای استان گیلان و کشور خدمت کنم

همای گیلان: ابوذر ندیمی، نماینده سابق مردم لاهیجان و سیاهکل با تایید خبر انتصابش به عنوان مشاور سازمان مدیریت برنامه و بودجه  اظهار داشت: دکتر نوبخت در اقدامی جالب بنده را به عنوان مشاور خودشان معرفی نکردند بلکه بعنوان مشاور سازمان معرفی کردند تا در تمامی امور بتوانم خدمت کنم.

وی اضافه کرد: امروز در جلسه ای که خدمت نمایندگان استان داشتیم جناب آقای دکتر نوبخت خبرهای خوشی را از باب باغ های چای، تسهیلات بیش از ۵۰ میلیارد تومانی برای چای و برنامه انجام ۴۰۰ میلیارد از باقی مانده مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان را ارائه کردند و به هم اندیشی نشستیم.

نماینده ی سابق مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوار هستیم که در کنار دکتر نوبخت در حوزه مجلس شورای اسلامی، طرح های عمرانی، پیگیری ها، مباحث مربوط به بودجه و دیگر مسائل کمک هایی داشته باشیم تا شاهد اتفاقات خوبی هم در سطح استان و هم در سطح کشور باشیم.

ندیمی با بیان اینکه محور ما چند محور قابل استناد است تصریح کرد: این انتصاب بعنوان مشاور در امر خاصی تعریف نشده و در واقع به عنوان امور مجلس یا امور خاص دیگری مطرح نیست، در واقع مسئولیتی عام است. دکتر نوبخت بزرگواری کردند و بنده را به عنوان مشاور سازمان مدیریت و برنامه ریزی کل کشور تعریف کردند نه به عنوان مشاور شخص خودشان. این مسئله از این روی دارای ویژگی است که این عنوان دارای عناوین کاری و شخصی نیست و در حقیقت مشاوره در همه زمینه ها و تحت مشاوره خاصی نیست و برای سازمان  بودجه و برنامه ریزی کل کشور مشخص شده است.//خزر

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …