چاپ مطلب چاپ مطلب

ابوذر ندیمی: خودسرها حق برهم زدن نشست تبلیغاتی کاندیداها را ندارند / دولت مقابل اقدامات خودسرانه کوتاه نیاید

همای گیلان: عضو فراکسیون رهروان با بیان اینکه برهم زدن نشست کاندیداهای تایید صلاحیت شده ای که اجازه قانونی برای تبلیغات دارند به لحاظ قانونی خلاف است، گفت: خودسرها حق برهم زدن نشست تبلیغاتی کاندیداها را ندارند.

axe101453

ابوذر ندیمی در خصوص تلاش برخی جریانات برای برهم زدن نشست تبلیغات و سخنرانی نامردهای انتخاباتی، اظهار داشت: به طور طبیعی حق قانونی نامزدهای انتخابات این است که در ایام مقرر شده به تبلیغات بپردازند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هیچ کس حق ندارد تحت عناوین سیاسی یا اختلاف نظر نشست کاندیداها را بر هم بزند چون خلاف قانون است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: البته وزارت کشور مسئولیت این کار را دارد که اگر شرایط خاصی به وجود آمد برای هماهنگی بیشتر دخالت کند ولی برهم زدن نشست کاندیداهای تایید صلاحیت شده ای که اجازه قانونی برای تبلیغات دارند به لحاظ قانونی خلاف است.

ندیمی گفت: دولت وظیفه دارد که در این زمینه قانون را اجرا کند و اگر کسانی که مشاهده می کنند قانون اجرا نمی شود حق مراجعه به وزارت کشور را دارند ولی خودسرها حق ندارند به عنوان مجری قانونی اقدامی کنند.

وی افزود: اقدامات خودسرانه در انتخابات نتیجه عکس می دهد و با برهم خوردن سخنرانی، اهداف مورد نظر خودسرها محقق نمی شود و باید بپذیریم که مردم این اقدامات را نمی پسندند./خزر

About سردبیر

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …