چاپ مطلب چاپ مطلب

ابوذر ندیمی در مراسم تجلیل از خبرنگاران : قلمی که در آن علم  نباشد و در جهت سیاسی و حزبی باشد این قلم بی ارزش است

اختصاصی همای گیلان:نماینده مجلس شورای اسلامی وفرماندار لاهیجان از اصحاب رسانه تجلیل کردند

DSCN0151

در این جلسه که ابوذر ندیمی نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل،علیزاده فرماندارلاهیجان، مسئولین ادارات و جمعی از خبر نگاران حضور داشتند فرماندار لاهیجان گفت: قلمی که در جهت خط ولایت و تثبیت ارزشهای اسلامی است کمتر از خون شهدا نیست .

علیزاده افزود: در سال فرهنگی هرچقدر از خبرنگار و کار با ارزش آنان گفته شود کم است.

وی اظهار داشت: کشور ایران اسلامی به محوریت مقام معظم رهبری در مقابل استکبار ایستادگی کرده است. فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: با تلاش نماینده محترم علاوه بر کارهای خوب در حال اجرا، ازمقامات کشور هم در این شهرستان دعوت به عمل می آمد که این امر می تواند هم در کم کردن فاصله  بین مردم و مسئولین و هم در توسعه شهرستان نقش اساسی داشته باشد.

آنگاه نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل گفت: اینجانب هم در عرصه خبر بودم و هستم و شاید هم خواهم بود و به اهمیت و جایگاه رسانه آگاهم.

ابوذر ندیمی با اعلام این مطلب که بنده عناوین مختلفی در روزنامه هاداشته ام افزود: یک خبرنگار باید به فکر تولید خبر باشد و خبر سازی کند بعضی ها می توانند از شوخی های اینجانب در حین این جلسه برای خود تیتر انتخاب کنند به هر حال آنها هم باید نان بخورند.

وی اظهار داشت : یکی از مشکلات ما عدم برخورداری ادارات از روابط عمومی خوب و به روز است.

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصاد اذعان داشت: قلمی که در آن علم  نباشد و در جهت سیاسی و حزبی باشد این قلم بی ارزش است و اگر خبری از روی شنیده ها نوشته می شود این شنیده نباید از روی دست ساخته باشد آیا با این قلم می خواهد بسازد یا بسوزاند.

ندیمی اضافه نمود: اشتباه بزرگ است که گفته شود خود قلم قداست دارد نه محتوای قلم است که دارای قداست است. بنده سعی کرده ام تا دروغ ننویسم نباید با نوشته تو مردم نسبت به یک خدمتگزار بد بین شوند تا نفری خبرنگار نان بخوری این نان حلال نیست.

خبری که جهت ننویر افکار و با تحریک مدیران باشد قابل ارزش است اما گاهی مرض و هتک حرمت وجود دارد.

وی تصریح کرد: نباید خبرنگار ، نماینده و رئیس اداره فکر کنند که به ایشان حتما  باید احترام گذاشت بلکه آنها از جهت  خدمت و کار ی که انجام می دهند قابل ارزش هستند.

نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل ادامه داد: ما زبان گویای مردم هستیم بنابراین باید حرف های مردم را بزنیم بعضی ها دوست دارند زبان ما  الکن باشد بنده در دولت گذشته سوال و استیضاح داشتم و در این دولت هم خواهم داشت .

وی عنوان کرد: نقد باید انجام شود هم کار خوب باید گفته شود هم  کار بد، اما بعضی ها قلم به مزد هستند قلمشان سیاسی و جهت دار است.

 

DSCN0149 DSCN0163 DSCN0159 DSCN0154 DSCN0155 DSCN0157 DSCN0153 DSCN0152 DSCN0176DSCN0155

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …