چاپ مطلب چاپ مطلب

ابوذر ندیمی: رهبر انقلاب گفت که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنم اینها گمان زنی های طرفداران است/ مناظرات نشان دادکه برخی کاندیداها کار اجرایی نکرده اند وبر قانون مساط نیستند

اختصاصی همای گیلان:ابوذر ندیمی در جمع پرشور طرفداران دکتر روحانی در سیاهکل به سخنرانی پرداخت.

در ابتدا رئیس ستاد دکتر روحانی در سیاهکل گفت: اساس کار ما بر محور اخلاق استوار است هرچند از سوی طرف مقابل بی اخلاقی مشاهده شود.

دکتر افروز با بیان این جمله که ندیمی طی چهار سال گذشته از یاران باوفای دولت روحانی بوده است افزود: ندیمی در دفاع از دولت و همچنین نوشتن قانون توسعه ششم خوب عمل کرد و در زمان انتخابات این دوره ریاست جمهوری هم تمام قد از دولت تدبیر و امید دفاع می کند.

وی در مورد شایعاتی در خصوص سند ۲۰۳۰ که برخی تأیید این سند توسط دولت روحانی در مورد آموزش‌وپرورش را فاجعه عنوان می کنند اظهار داشت: من متن انگلیسی آن را خوانده ام این سند یونسکو هست بسیاری از بندها خوب می باشد اما تعدادی از بندهای آن اشکالاتی دارد و ضد نظام به حساب می آید اما نماینده آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی در هنگام امضاء نوشته است از آنجائی که این موارد با تعالیم اسلامی مغایرت دارد جمهوری اسلامی ملزم به رعایت آن نیست.

آنگاه مشاور اجرایی برنامه‌وبودجه کشور با بیان این مطلب که آنچه از نظرسنجی‌ها برمی‌آید دکتر روحانی با فاصله معنا داری پیشتاز است گفت: انتخابات امروز انجام نمی شود بلکه جمعه هست پس باید هوشیار و بیدار باشیم.

ابوذر ندیمی افزود: رهبر انقلاب اسلامی به تمام شایعات پاسخ داد و از کسی حمایت نمی کند و برخی که عنوان می کنند که این مقام از برادر بزرگواری حمایت می کنم گمانه‌زنی‌های طرفداران است.

وی با شاره به اینکه ما باید اصلح را انتخاب نماییم و از لحاظ ما اصلح روحانی است اظهار داشت: یک دلیلش که عامه مردم آن را می گویند این است که قانون اسامی ریاست جمهوری را دو دوره مصوب کرد پس برای اینکه یک کاندیدا خواسته و اهداف خود را عمل کند ما هم باید  به او یک فرصت بدهیم.

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در ادوار گذشته اضافه کرد: روحانی هر وعده که داده بود در خصوص عملی نمودن آن تلاش کرد اما برخی کاندیدا در مناظره جوری حرف می زدند که این دولت اصلاً هیچ کاری انجام نداده است. روحانی هرکاری که انجام داده است مصوبات مجلس را عملی نموده وگرنه دستگاه های محاسباتی او را مآخذ می نمودند. بنابرین لایحه ای که قانون گذار تایید نکند وجه اجرایی ندارد.

ندیمی اذعان داشت: این دولت با وجود اینکه در ابتدا با فروش نفت در مضیقه قرار داشت  و قیمت نفت هم نازل بود اما توانست میلیاردها تومان برای ریل  وآزاد راه گیلان اعتبار بگذارد ضمن آنکه در افزایش قیمت چای و برنج داخلی اقدام موثری انجام داد هرچند در این بین باید گاز رسانی به همه نقاط کشور و آب رسانی را اضافه نماییم.

وی تصریح کرد: بسیار متعجبم که کاندیدای می گفت چرا برخی اقدامات الان در حال  اجرا می باشد این حرف  نشان می دهد که ایشان کار اجرایی نکرده است و بر قانون مسلط نیست زیرا این کاردرپارسال مصوب و امسال اجرا شده است.

مشاور اجرایی برنامه و بودجه کشور ادامه داد: روحانی به دنبال جنگ نیست او کشور را از تحریم خلاص کرد تورم را پایین آورد و کشور را از انحصارطلبی نجات داد.

ندیمی آنگاه به رد صلاحیت برخی از کاندیدای شورای شهرستان پرداخت و افزود: برخی به جای اینکه آبروی مردم را حفظ کنند دنبال رد صلاحیت افراد بودند و حتی اعلام می کردند ما در جیب خود کلی پرونده داریم. اینها خط قرمز ما هستند.

وی بیان داشت: برخی دولت را به خاطر سن بالایی کابینه شماتت می کنند هرچند در دولت جدید روحانی هشت تا ده کابینه تغییر خواهد کرد، اما هیچ کس به اندازه نعمت زاده از اطلاعات علمی بالا برخوردار نیست و محبوبیت او را ندارد.

نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جهانگیری پدیده انتخابات بود که این مسئله نشان می دهد که دولت از چه افراد توانمندی سود می برد که معاون اول وی  در مناظرات اینقدر پرفروغ ظاهر می شود.

ندیمی عنوان کرد: برجام یک موفقیت برای دولت به حساب می آید ما به این نتیجه رسیده بودیم که باید برجام را قبول کنیم چون خطر محتمل بود این بدین معنی نیست که برجام تمام آمال و آرزوهای ماست.

وی با شاره به اینکه چرا در یک ستاد از ۲۶ نفر از دولت قبلی استفاده می کنند که صاحب تفکرشان دچار اشکال شده است اظهار داشت: که شما اگر آن تفکر را قبول دارید چرا صاحب تفکر نیست پس آن تفکر مشکل پیدا کرده که رهبری فرمود صاحب این تفکر نیاید و شما دارید از آن تفکر استفاده می کنید.

وی گفت: همین نفت که الان زیر سوال است که ۶۰ درصد درآمد ما را شامل می شود اگر این نباشد باید از کجا خرج کرد کشور تامین شود.

مشاور اجرایی برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: جلیلی در شورای امنیت چه دستاوردی داشت ولی ظریف آمریکا را خلع سلاح کرد.

ندیمی افزود: مگر می شود یک شهردار تهران با ۳ میلیون زن و بچه اش را اداره کند ما از حقوق ومزایایی شهرداری های مناطق اطلاعاتی  داریم  که چقدر می گیرندچه برسد به شهردار مرکز، به قول معروف درخت گردوکان با این بلندی-درخت خربزه الله اکبر 

وی گفت:برای پل صدر تهران هفت هزار میلیارد هزینه شد که می توانست با چند تقاطع همسطع حل کردکه الان رف وآمد آن مشکل زیادی  روبرو است.

وی اظهار داشت :در انتخابات هوشیار باشید کار نکنید که بلایی لاهیجان وسیاهکل برسرتان بیاید./باکانال همای خبر همراه شوید

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …