چاپ مطلب چاپ مطلب

اجتماع اقتدار عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله(ص)گیلان/اعلام آمادگی کامل بسیجیان برای دفاع از کشور

اختصاصی همای گیلان: تجمع بزرگ ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان با حضور جمعی از بسیجیان، مسئولان و فرماندهان نظامی استان گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد. در این تجمع که با حضور آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و سالاری استاندار گیلان برگزار شد، سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه بصورت زنده که از ورزشگاه ازادی در جریان بود در اجتماع بزرگ بسیجیان ورزشگاه شهید عضدی رشت بخش شد.مقام معظم رهبری دراین اجتماع بزرگ بسیجیان صبح امروز در ورزشگاه ازادی فرمودند رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به حماسه نورانی و پرشکوه حضرت زینب کبری(س) و حضرت امام سجاد(ع) در جاودانه کردن واقعه عاشورا به در پیش بودن ایام اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کردند: حماسه بزرگ اربعین که با حضور ملت ایران، ملت عراق و مسلمانان دیگر کشورها هر سال تکرار می شود پدیده فوق العاده مهمی است که به فضل الهی و در هنگام نیاز شدید دنیای اسلام شکل گرفته است.
ایشان، عربده کشی های سران امریکای جهانخوار و استکبار، قدرت‌نمایی جوانان مؤمن و پیروزی های پی در پی آنان در میدانهای مختلف، و در عین حال مشکلات اقتصادی و تنگی معیشت بخش بزرگی از مردم و نیز حساس شدن و تلاش و تکاپوی نخبگان برای ارائه راه‌حل‌های مشکلات را جهات مختلف شرایط حساس کشور خواندند.
حضرت آیت الله خامنه ای «عظمت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی و شکست ناپذیری ملت ایران» را سه واقعیت انکارناپذیر برشمردند و افزودند: اینها رجزخوانی نیست، واقعیاتی است که دشمنان آرزو می کنند ملت ایران آنها را نداند یا مورد غفلت قرار دهد تا درباره اوضاع کشور و توانایی های خود، دچار گمان غلط شود.
حضرت آیت الله خامنه ای در تشریح بیشتر این واقعیات سه گانه، عظمت ایران را امری تاریخی دانستند و افزودند: به استثنای ۲۰۰ سال منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی (یعنی از اواسط دوران قاجار تا پایان پهلوی) ایران عزیز ما در عرصه های مختلف سرآمد ملتهای مسلمان و در برهه‌هایی حتی سرآمد همه ملتها بوده است.
رهبر انقلاب اسلامی، نجات ایران از سلطه ظالمانه انگلیس و امریکا را برای اثبات اقتدار جمهوری اسلامی کافی دانستند و افزودند: نجات کشور از شر حکومت استبدادی و سلطنتی موروثی، ایستادگی در مقابل همه توطئه های ۴۰ سال اخیر و افزایش اعتبار و احترام ایران در منطقه و جهان از دیگر نمودهای اقتدار جمهوری اسلامی است.

خبرنگار:ولی شریعت ناصری

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …