چاپ مطلب چاپ مطلب

اجرای طرح  امنیت اجتماعی هشدار جدی برای مجرمان

اختصاصی همای گیلان:فرمانده انتظامی شهرستان رودسر اجرای مقتدرانه طرح ارتقا امنیت اجتماعی را در دستور کار پلیس رودسر دانست و افزود:اجرای این طرح در حقیقت هشداری است جدی برای کسانی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.IMG_1206_wm-130x150

سرهنگ شعبان پایمردبا اعلام این خبر افزود:از جمله مطالبات مردم در حوزه نظم و امنیت اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و استمرار آن است که در همین ارتباط با حضور یگان های انتظامی شهرستان رودسر مرحله ای دیگر از این طرح به اجرا درآمد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود:درهمین رابطه ماموران پلیس امنیت اخلاقی شهرستان در چندین عملیات اقدام به کشف ۴۰ دستگاه ماهواره اعم از ال ام بی ,دیش و. رسیور و کشف مقدار لیتر ۸۵ مشروبات الکلی دست ساز و پلمپ تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف به جهت نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی و همچنین مامورین انتظامی بخش رحیم اباد با همکاری پلیس های تخصصی اقدام به توقیف تعداد ۳۵ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و متخلف نمودند شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان رودسر در خاتمه اظهار داشت:ما بر اساس نیاز جامعه و میزان آلودگی نقاط جمعیتی به جرایم و اشرافیتی که در حوزه نظم و امنیت این شهرستان داریم این طرح را مستمرا و باقدرت اجرا خواهیم کرد.

About

Check Also

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای تختی و مهر

به منظور بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهرستان صورت گرفت : بازدید فرماندار لاهیجان از ورزشگاههای …