چاپ مطلب چاپ مطلب

اجرای طرح ۱۰ روزه مبارزه با سرقت در لاهیجان/ کشف ۴۲ فقره سرقت


همای خبر/فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به کشف ۴۲ فقره انواع سرقت‌ و دستگیری ۳۳ سارق و مالخر در راستای اجرای طرح ۱۰ روزه مبارزه با سرقت گفت: مهمترین اولویت پلیس انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری مردم است.
سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اجرای طرح ۱۰ روزه مبارزه با سرقت در این شهرستان اظهار داشت: در طول این مدت، ۴۲ فقره سرقت در این شهرستان کشف و ۳۳ متهم نیز در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
وی با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح تعداد ۲۲ واحد گشتی از کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی بصورت محسوس و نامحسوس در کشف سرقت‌ها و دستگیری متهمان شرکت داشتند، افزود: اجرای طرح‌های مقابله با سرقت به منظور ارتقاء احساس امنیت شهروندان به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به برنامه‌های آموزشی پلیس در خصوص کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت گفت: اهتمام به امر آموزش با تمرکز بر کودکان و نوجوانان از مولفه‌های اصلی پلیس در جهت پیشرفت خدمت‌رسانی به مردم و کمک به ارتقاء امنیت در جامعه است.
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۱ درصد از سرقت‌های به وقوع پیوسته در شهرستان کشف شده است بیان داشت: رعایت بیش از پیش هشدار‌های پلیس و بهره‌گیری از امکانات حفاظتی توسط شهروندان، می‌تواند از وقوع بسیاری از این سرقت‌ها پیشگیری کند.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس بر مقابله و پیشگیری از سرقت، تصریح کرد: آحاد جامعه با همراهی و کمک به پلیس، می‌توانند مجموعه انتظامی را در ارتقاء و تحکیم احساس امنیت یاری کنند.
🔰🔰🔰🔰

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …