چاپ مطلب چاپ مطلب

“احترام به رئیس جمهور یا رواج بی اخلاقی”/محمدعباسی فعال رسانه

اختصاصی همای گیلان: حضور گسترده و یکپارچه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، بیانگر وحدت عموم ملت ایران در همراهی با مردم مظلوم فلسطین ومقابله با اسراییل غاصب بود، اما متاسفانه تصاویری که درفضای مجازی از اهانت هایی که به رئیس جمهوری محترم، معاون اول ایشان و پسر بزرگوار استاد شهید مطهری در مراسم راهپیمایی روز قدس انتشار یافت، دل هر ایرانی را که قلبش برای پیشرفت و اعتلای کشورش می سوزد را بدرد آورد.
آری، ایشان کسانی هستند که با سطحی نگری علی رقم توهین به منتخبان اکثریت مردم، هرزگاهی هیزم به آتش دشمنان نظام جمهوری اسلامی می ریزند و حواشی ناشی از آن، گریبان مجموعه مردم را گرفته و به عنوان دست آویزی برای رسانه هایی خارجی جهت نشر اکاذیب مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
مگر نه این است که آقای دکتر روحانی فی الحال رئیس جمهوری قانونی کشور بوده و از طرفی منتخب ۲۴ میلیونی مردم ایران در دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری است!؟
بیان این نکته لازم است که: احترام از ریشه حرم گرفته شده که به معنای حرمت نگه داشتن است. (لغت نامه دهخدا)، البته این واژه به معنای آن چه که هتک و شکستن آن ناروا باشد نیز آمده است. (صحاح اللغه ج ۵ ص ۱۸۹۵).
از این رو احترام به حقوق دیگران، حق هرشهروندبوده و عدم برخورد قاطع در مواردی این چنینی با گذشت زمان، زوال اخلاق و گسترش بی اخلاقی رادرجامعه درپی خواهد داشت.

 

با کانال همای خبر همراه شوید

 

About عطیه نصرتی

Check Also

 #تحلیل_و_تبیین | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝پرونده:بیست سال دیگر دیر خواهد بود

 #تحلیل_و_تبیین | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝پرونده:بیست سال دیگر دیر …