چاپ مطلب چاپ مطلب

احداث پل ارتباطی روستای شادکوه رضوانشهر با مرکز این شهرستان+فیلم

پل ارتباطی روستای شادکوه رضوانشهر که بدلیل قدمت بالا و حوادث تخریب شده بود، با پیگیری های فرماندار رضوانشهر ، جمعی از خیرین، شوراهای اسلامی و دهیاران و اهالی روستای مربوطه احداث و بازسازی شد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز جمعه نوزدهم اسفند در راستای پیگیری مطالبات مردمی، مهندس سید نادر صفوی میرمحله به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس شورای بخش مرکزی با حضور در روستای شادکوه ضمن دیدار با اهالی روستا از نزدیک در جریان روند احداث و بازسازی پل روستای مذکور قرار گرفت.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه بازدید از این پروژه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پل ارتباطی روستای شادکوه رضوانشهر که بدلیل قدمت بالا و حوادث تخریب شده بود، با پیگیری های صورت گرفته به همت جمعی از خیرین، شوراهای اسلامی و دهیاران و اهالی روستای مربوطه احداث و بازسازی شد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین، شوراهای اسلامی و دهیاران در بازسازی این پل، با تاکید بر اینکه بزرگترین افتخار دولت سیزدهم خدمت رسانی به مردم است، گفت: مدیران دولت مردمی در شهرستان به منظور گره گشایی مشکلات مردمی در حوزه های مختلف به صورت شبانه روزی در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

صفوی افزود: با بازسازی این پل راه ارتباطی اهالی روستای شادکوه با مرکز شهرستان، بخش پره سر و همچنین روستاهای همجوار برقرار شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …