چاپ مطلب چاپ مطلب

احمدی نماینده مردم رشت:اقای روحانی چرابه تحریف تاریخ روی اورده اید چرابرای توجیه سازش خود،امام حسن مجتبی رامتهم می کنید

اختصاصی همای گیلان:محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت پس ازسخنرانی حسن روحانی رئیس جمهورایران درخصوص صلح امام حسن مجتبی طی نوشته ای وارسال آن به تحریریه همای گیلان گفت:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

?سلام و درود بر شما ملت بزرگ ایران

?هنوز آن خاطرات تلخ دهن کجی های آقای روحانی نسبت به ملت بزرگ ایران و دیوار کشی مورد ادعای مشارالیه بین مردم عزیز که در همدان سخنرانی انتخاباتی می گرد در اذهان باقی مانده است. هنوز ملت بزرگ ایران؛ دیپلماسی خنده!، اینکه ایشان زبان دیپلماسی را بلد هستند!، زبان ارتباطات را بلدند!، وووو را فراموش نکردند.

? اقای رئیس جمهور می دانید هفت سال عقب نشینی بی‌حاصل و پیاپی خود دربرابر آمریکا و دربرابر غرب و امتیازاتی را که به دشمنان این ملت دادید به بهانه برجام نزدیک یک دهه از عمر جمهوری اسلامی را با وعده سراب، تلف کردید. وعده رونق اقتصادی داده بودید ولیکن چرخ‌های اقتصادکشور و سانتریفوژ را متوقف کردید.

? آقای رئیس جمهور ای کاش ذره ای وجدان در شما می دیدیم تا از عملکرد خود محضر ملت بزرگ ایران عذر خواهی می کردید! قلب راکتور هسته اراک یادتان هست؟ کیک زرد برای صادرات و آب سنگین اراک یادتان هست؟ یادش به خیر چقدر قدرتمند شده بودیم ولی به بهانه اعتماد سازی همین دشمنان خبیث، همه را نابود کردید.

?چرا اینقدر به تحریف تاریخ روی آورده اید؟ چرا برای توجیه سازش خود، امام حسن مجتبی علیه السلام را متهم به سازش با ظلم میکنید؟ یادمان نرفته است نسبتی که به امام حسین علیه السلام و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف داده بودید! ووو .

? آقای روحانی ترس بزرگترین گناه است، همیشه از قدرت پوشالی آمریکا! و اخیرا از کرونا می ترسید! لذا به عنوان یک بسیجی و رزمنده و جانباز و آزاده و مدافع حرم و خدمتگذار ملت شریف ایران در خانه ملت اعلام می کنم “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند”
مذاکره با آمریکای خبیث و تروریست طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز اتفاق نخواهد افتاد. انگار مشکلات معیشتی و اقتصادی و تحریمهای ظالمانه این دولت تروریست آمریکا بر شما تاثیری نداشته است. به جای فرافکنی و دل خوش کردن به انتخابات آمریکا و چشم کمک به خارج از کشور دوختن، به فکر داخل کشور باشید. به فکر اقتصاد و معیشت و ارزش پولی و مسکن و خودرو و اشتغال جوانان ایران باشید. آقای روحانی به ملت و جوانان ایران باور داشته باشید.
? تا زنده ایم رزمنده ایم ان شاء الله.
با ولایت تا شهادت عهد بستیم #هستیم بر آن عهدی که بستیم.
(محمد رضا احمدی سنگری)

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …