چاپ مطلب چاپ مطلب

اختصاصی همای خبر؛ نایب رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی ماسال: مردم ولایتمدار، خط قرمز ما هستند

اختصاصی همای خبر؛

نایب رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی ماسال:

مردم ولایتمدار، خط قرمز ما هستند


 

به مناسبت روز شورا همایشی به همین منظور در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان ماسال برگزار شد.

 

بلالی نایب رئیس شورای بخش مرکزی ماسال ،ضمن تبریک روز شورا به تمامی شوراهای شهر و روستا ، خطاب به فرماندار شهرستان افزود: یکی از مشکلات در حوزه بخش مرکزی عدم کارشناس فنی بود که با انتخاب دکتر یاسر جلالیان دغدغه کل شوراها و روستاهای بخش مرکزی حل شد.

نایب رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی با بیان اینکه شهرستان ماسال شهر توریستی و گردشگری است، تصریح کرد: جوانان منطقه با راه اندازی کسب و کار چه در مسیر ییلاقی و یا با اجاره کلبه هایی که احداث کردند ، امرار و معاش می کنند خوش آیند نیست که در ورودی روستا ایستگاه بازرسی مسقر باشد، لذا از مسولین خواهشمندیم که مسیر ایستگاه بازرسی را تغییر دهند و یا در ورودی شهر مسقر نمایند،

وی خطاب به مسولین شهرستان گفت: ما با بر هم زدن نظم مخالفیم و مردم خط قرمز ما هستند چرا که همین مردم در راهپیمایی، در پای صندوق رای پای کار هستند ، پس زیبنده نیست که با مردم قدرشناس چنین برخوردی شود.

بلالی در ادامه به موضوع پسماند اشاره و یادآورشد: از زمان روی کار آمدن مهندس کوهی بخشدار بومی و صادق بخش مرکزی، خیلی از پروژه ها قوت گرفت.

وی با انتقاد از جمع آوری سطل زباله در مسیر ییلاقی افزود: باید برای مشکل پسماندعوارضی با کمک اعضای شورای تامین با نظارت دستگاه‌های مربوطه ایجاد شود.

 

مهندس قربانی رئیس شورای اسلامی بخش شاندرمن:

ضعف برق در روستاهای شاندرمن یکی از مشکلات اساسی است

 

مهندس قربانی رئیس شورای اسلامی بخش شاندرمن نیز با تبریک روز شورا به تمامی شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت و افزود: مسولین محترم دست شوراهای اسلامی را بگیرند، زیرا شوراها نماینده مردم هستند. و شورایی که وارد اداره ای می شود قطعا برای حل مشکلات مردم رجوع کرده است.

وی یکی از مشکلات در بخش شاندرمن را ضعف برق عنوان کرد و گفت: برای نمونه روستای شیخ نشین حدود سه سال تقاضای ترانس برق کردیم ، متاسفانه هنوز مشکل ضعف برق به قوت خود باقی است.

قربانی از فرماندار ماسال خواست که به مشکل ضعف برق روستاها نگاه ویژه ای داشته باشد.

 

شیرین نیا نایب رئیس شورای اسلامی شهر شاندرمن:

مشکل پسماند زباله یکی از معضلات شاندرمن است

نایب رئیس شورای اسلامی شاندرمن نیز با گرامیداشت روز شوراها، اعم از شوراهای اسلامی شهر و روستا، شوراها را نماد از خود گذشتگی و پل ارتباطی مردم با مسولین عنوان کرد و افزود: مشکلاتی که در حوزه شاندرمن با آن دست و پنجه نرم می کنیم، مشکل پسماند زباله است که سطل های زباله در روستاها جمع آوری شده و زباله های روستا به شهر منتقل می شود.

 

شیرین نیا با بیان اینکه در حوزه پسماند شهرداری ماشین آلات کافی نداریم، تصریح کرد: شوراها و دهیاران روستا زباله های خود را ساماندهی کنند .

وی یکی دیگر از مشکلات شاندرمن را بحث نانوایان عنوان کرد و افزود: کیفیت پخت نان، ساعت پخت در شاندرمن قابل قبول نیست و می طلبد که مسولین مربوطه به این امر مهم که قوت اکثر شهروندان است رسیدگی و نظارت شود.

خبرنگار عطیه نصرتی

 

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …