چاپ مطلب چاپ مطلب

اختصاصی همای خبر با حضور مدیر عامل شرکت چوب و کاغذ ایران (چوکا) از خبرنگاران فعال تجلیل شد

با حضور مدیر عامل شرکت چوب و کاغذ ایران (چوکا) از خبرنگاران فعال تجلیل شد
*مدیر عامل شرکت چوکا: شرکت به روزهای اوج خود نزدیک است*
ظهر دوشنبه با حضور مهندس باقر کاظمی مدیر عامل شرکت چوکا، دکتر کلابی معاون طرح و برنامه شرکت، مهندس خیری نماینده تام الاختیار صنعت،خطیبی رئیس شورای اسلامی کار و با حضور مهدی مهربخش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت چوکا از خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار تجلیل شد.
مدیر عامل شرکت چوکا ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد و شهادت شهید صارمی گفت: خبرنگاران طلایه داران وارثان قلم هستند که بدون هیچ چشمداشتی و بی منت اخبار را منعکس می کنند.
مهندس باقر کاظمی با اشاره به اینکه شرکت چوکا در دهه ۵۰ آغاز به کار کرد، افزود: این کارخانه یکی از کارخانه های عظیم در دنیا بوده، اما طی دهه های اخیر خصوصا دهه ۹۰ به واسطه سیاست غلط دچار رکود اقتصادی شد.
وی وحدت و همدلی مدیران و کارگران شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طی یک سال و نیم که مدیریت شرکت چوکا را تحویل گرفتم با وجود شرایط بد اقتصادی و زیان دهی شرکت ،تمام‌مدیران را از جوانان بومی همین شرکت انتخاب کردیم و عزم خود را جزم کردیم تا از این بحران و زیان دهی عبور کنیم.
مدیر عامل شرکت چوکا ادامه داد: با کمک و همراهی دکتر محمدیاری توانستیم بیش از ده بار با وزیر رفاه دیدار و ملاقات داشته باشیم و به نتیجه مطلوب برسیم.
مهندس کاظمی با اشاره به اینکه در آینده ای نزدیک چوکا به روزهای اوج خود خواهد رسید، گفت: طبق پیگیری‌های که با وزیر محترم انجام شد ، چوکا به یک هلدینگ بزرگ تبدیل خواهد شدکه می تواند شرکت‌های زیادی را زیر مجموعه خود قرار دهد.

وی وحدت و همدلی را رکن اصلی چوکا عنوان کرد و افزود: جوانان ما توانستند لاینر ۹۰ گرمی،تست لاینر،کاغذ فلوتینگ تولید کنند که در نوع خود بی نظیر است.
مدیر عامل شرکت چوکا در ادامه به برنامه های توسعه محور اشاره کردو گفت: یکی از برنامه های شرکت، راه اندازی توسعه گردشگری چوکا با محوریت مهمانسرا و ویلاها، پارک جنگلی خواهد بود.
وی با بیان اینکه کارخانه چوکا از دوبخش کاغذ سازی و صنایع چوب تشکیل شده است، بیان کرد: متاسفانه در بخش صنایع چوب فاقد مواد اولیه هستیم ،بخش‌های مختلف طی مدت طولانی تعطیل بوده است .
وی با اشاره به اینکه شرکت چوکا اولین تولید کننده خمیر چوب در ایران است تصریح کرد: به لحاظ عدم مواد اولیه با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم.
مدیر عامل شرکت چوکا با بیان اینکه ۱۲ هزار هکتار اراضی از آستارا تا مازندران کشت و زراعت با چوکا بوده تصریح کرد: زحمات زیادی طی این سالها کشیده شده بود ولی متاسفانه به بخش خصوصی واگذار کردند .
کاظمی افزود: قرار است ۱۲ هزار هکتار زمین تولید چوب به شرکت چوکا برگردانیده شود واگر این اتفاق محقق شود، برای تامین مواد اولیه دچار مشکل نخواهیم شد.
مدیر عامل شرکت چوکا عزم جدی تیم مدیریتی،کارگران زحمتکش و جوانان بومی را یکی از دلایل مهم برشمرد و عنوان کرد: با تلاش‌های جوانان بومی توانستیم از این بحران عبور کنیم و به جرات می توانیم بگوییم که شرکت به روزهای اوج خود نزدیک است.

گزارش از عطیه نصرتی

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …