چاپ مطلب چاپ مطلب

اختصاصی همای خبر در ششمین روز از ایام ا…دهه فجر؛ افتتاح ۷ پروره عمرانی در بخش شاندرمن با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال

اختصاصی همای خبر

در ششمین روز از ایام ا…دهه فجر؛

افتتاح ۷ پروره عمرانی در بخش شاندرمن با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال

همزمان با ایام ا…دهه فجر، با حضور مهندس گیل چالانی، فرماندار شهرستان، امام جمعه، فرمانده نظامی، فرمانده سپاه ناحیه، بخشدار شاندرمن ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای شیخ نشین ، افتتاح پل کالورتی شیخ نشین و روستای معاف به بهره برداری رسید.

 

بهروز اسماعیل نژاد بخشدار شاندرمن ضمن تبریک دهه فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، با بیان اینکه پل کالورتی یکی از نیازهای ضروری برای رفت و امد اهالی این روستا می باشد، تصریح کرد: به همت فرماندار شهرستان دهیار و شورای روستای شیخ نشین پل روستا به بهره برداری رسید.

بخشدار شاندرمن میزان هزینه برای پل شیخ نشین را اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ان شالله اهالی روستای شیخ نشین و حومه بتوانند از این پل برای سهولت در رفت و آمد استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۵خانوار از این پل استفاده می کنند ، اظهار کرد: امیدواریم با کمک نماینده و فرماندار محترم ایمن سازی کامل پل با احداث محافظ تکمیل شود.اسماعیل نژاد همچنین پل کالورتی روستای معاف را اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد که همزمان به بهره برداری رسیده است

در حاشیه مراسم مهدی کامیاب دهیار روستای شیخ نشین به اتفاق اعضای شورای روستا بنام های محمد علی امیر احمدی ، حسین شعبانی و نریمان قربانی در خصوص این روستا گفت: روستای شیخ نشین از امکانات رفاهی، مدرسه خانه بهداشت، گاز ، آب، برق برخوردار است.

مهدی کامیاب تعداد اعضای خانوار را ۲۱۰ خانوار عنوان کرد و افزود: یکی از مشکلات روستای شیخ نشین، عدم زیر سازی مناسب، مشکل آسفالت و راه است که امیدواریم با کمک نماینده تالش، و مسؤلین مربوطه به این روستا توجه ویژه ای بشود.

گزارش : عطیه نصرتی

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …