چاپ مطلب چاپ مطلب

#اختصاصی_همای_خبر تبلیغات با شیب ملایم بررسی و تحلیل نامزدهای نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه رودسر و املش

#اختصاصی_همای_خبر

تبلیغات با شیب ملایم

بررسی و تحلیل نامزدهای نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه رودسر و املش

در فاصله بیست و پنج روز تا انتخابات مهم و حساس یازدهم اسفندماه نیم نگاهی خواهیم داشت به جو سیاسی شهرستانهای رودسر و املش ، جایی که حالا به ۶فرد پایانی رسیده ایم و هر یک در جلسات پیاپی در پی معرفی خود هستند ، کارزار سختی که هرچند اعلام شده مشارکت ضعیف احتمالی را شاهد خواهیم بود ولی رودسر و املش از این قائده مستثنی ست و همواره جو انتخاباتی بزرگی شکل می‌گیرد و از قالب دو قطبی عباسی و رهبری خارج شده ایم

بجز نماینده فعلی ، چند چهره شاخص نیز در تلاش برای رسیدن به کرسی نمایندگی مجلس هستند

#محمدصفری برای یک دوره با شکست دادن دو فردشاخص ، نبرد شدید رقابتی را از عباسی و علیزاده برد و اختلافی ایجاد کرد که بعید است بار دیگر با این رقبای جدید، تکرار شود!

صفری هرچه که دیگرانی در دوره های قبل به رحیم آباد نرسیدند و از رحیم آباد به جایگاهی رسیدند ، او اقدامات فراوانی انجام داد که رقبا نیز از پیش بودن آرای وی در رحیم آباد سخن می‌گویند.

در خصوص او، نکته منفی بهانه هایی ست از فرد یا افرادی که، نخواستند او در این دوره نتیجه لازم را بگیرد که اگر اینطور باشد نباید در دوران آن فرد استانی به مجلس بروند ،

خود او ، سردار علیزاده، فرزاد دلارام، منصورسعادت نژاد نفرات بزرگی هستند که احتمالا همین مشکل را خواهند داشت،

از دیدگاه مردم وقتی فرصت استیضاح و تذکر هست بهانه ها مورد قبول نیست ، هرچند صفری در یک طرف ماجرا قرار دارد و امکان دارد تخریب های فراوان رقبا بنفع او تمام شود.

#نظرعلی_علیزاده چهره نامداری که پس از شکست قبلی در پی جبران آمده است و در این چهارسال در اکثر مناسبات حضور یافته و علاوه بر آن در گروه جهادی اش نیز چند اقدام مثبت انجام داده ، علیزاده توانسته ضعف خود در املش را جبران کند ولی آیا صفری، باقرزاده، جهانی و علیجانی را باید در املش نادیده گرفت؟

او در دیار خود نیز شانس بالایی ندارد و از رحیم آبادی که دو جین کاندیدا دارد به او آسیب خواهد رساند ، کمااینکه علیجانی و سعادت نژاد نیز رای در خور توجهی دارند و صفری نیز بی نصیب نیست.

و اینکه مردم از وی می‌خواهند تا عملکرد خود در گروه جهادی و هدف آن را منتشر نماید ، خصوصا اینکه در ایام کرونا نیز بودیم

نکته منفی اینکه بعنوان مهتر شهرستان می‌توانست بین نماینده و استاندار دوستی ایجاد کند هرچند در مجلس انقلابی و جوان حضرت آقا ، انتظار از او بیشتر بود ، شاید شعار مجلس انقلابی و با تجربه آینده به وی کمک کرد.

#فرزاد_دلارام چهره محبوب و مدیری که سلامت او در راه و شهرسازی و شهرداری کلاچای دیدند، او دوران سازندگی بسیار خوبی خصوصا در راه شهرستان تابعه خود داشت و در شهرداری نیز ، هرچه قبل و هرچه بعد او دست کجی کردند، او سلامت خود را نشان داد و در مرحله اول تاییدیه گرفت

دلارام در استوری های خود حرف جالبی دارد : من به این نظام مدیونم ، در این مملکت در بهترین دانشگاه‌ها درس خواندم ، در عین جوانی چند پست گرفتم و مرا تایید کردند تا با عزمی راسخ برای مجلس آماده شوم.

دلارام هرچند تیم رسانه ای قدرتمندی دارد ولی برای نشان دادن و معرفی خود در فضای حقیقی ، زمان لازم را نمی‌گذارد، او مخالف حضور در مراسمات ختم، بدلیل آنچه تبلیغات می‌خواند هست ولی مردم ما اهل تحلیل هستند و مراجعات حضوری را بیشتر میپسندند!

#محمد_علیجانی با شعار اشتغال برای چهارمین بار به رقابت جذاب انتخاباتی ورود کرده و شرایط خوبی در جامعه دارد ، روابط عمومی بالای علیجانی و مردمی بودن وی می‌تواند سکوی پرتابی برایش باشد ، اخلاق مداری اش را نمی‌توان گذشت ، در این مسیر باید از نماینده فعلی بگذرد ، سردار را در دیارش کنار بزند، دلارام را در کلاچای شکست دهد و آرای قطره چکانی سایر نقاط را جمع کند ، کار او از دیگر رقبا ، بنظر سخت تر است ولی سلامت مالی وی تایید شده است.

نکته منفی در خصوص وی ، نوع اشتغال زایی افراد میباشد که جای سوال دارد و می‌تواند در سخنرانی های انتخاباتی از خود دفاع کند و تیم رسانه ای اش که گاها گاف هایی می‌دهند و تبلیغات پیش از موعد را باب کردند!

آیا علیجانی می‌تواند اتحاد در رحیم آبادی که بیشتری کاندیدا را داشته و هر دوره حسرت یک نماینده را بر دل دارد ، اجماع کرده و رقبایش را هم سو با خود کند؟

 

#منصور_سعادت_نژاد بخشدار سابق رحیم آباد که به جرات می‌توان گفت از جان مایه گذاشت برای دیار خود ، حدود۵سال آن هم در یکی از بزرگترین بخش‌های کشور ، کار عبث و سختی بود که از عهده آن برآمد ، هرچند اسیر بازی سیاسی شد و شبانه عذرش را خواستند و آسفالت مسیر لسبو به شوئیل چندین سال است که به حال خود رها شده و بخشداران و فرمانداران بسیاری آمدند ولی این نقطه اشکور را ندیدند!

او در آموزش و پرورش هم کارنامه وزینی دارد و در رودسر انتظار رای اول او می‌رود، فرهنگیان و خانواده های دانش آموزان ، کرارا با او در ارتباط بوده اند و قول کمک به او داده اند

سعادت نژاد می‌تواند آرایی که وجود ندارد را به صندوق بازگرداند

در خصوص او نقطه منفی ، شاید ردصلاحیت و از دست دادن فرصت یکماه تبلیغات باشد ولی رسانه او قدرتمند حرکت نمی‌کند و باید توجه بیشتری نماید.

#محمدباقر_باقرزاده مدیرکل سابق صداوسیما فرد آخری است که حضورش را ارج می‌نهیم ، او در صداوسیما فعالیت خوبی داشت و شبکه باران برای معرفی استان ، در صدر پر بیننده ترین شبکه های استانی بود

باقرزاده در مرحله اول تایید شد ، یعنی اینکه سلامت مالی و اخلاقی وی مورد تایید شده و مردم صداقت میخواهند‌.

نکته منفی در خصوص وی ، عدم دسترسی مردم به وی در زمان مدیریت ، تیم رسانه ضعیف و کم توجهی به بانوان در دوران زمامداری صداوسیما بود که موج منفی را براه می اندازد و می‌تواند در زمان تبلیغات از خود دفاع کند

 

باید دید رقابت در این حدودا ۲۵روزه به چه شکلی پیش خواهد رفت و کاندیداهای محترم برای معرفی خود چه برنامه ای دارند

اینکه دیگران ضعف داشتند برای مردم اقناع کننده نیست و باید برنامه های خود را برای رودسر و املش به همگان ارائه نمایند تا نماینده اصلحی راهی مجلس شود

باید دید پنج بعلاوه یک انتخاباتی شکل گرفته آیا تا پایان باقی خواهند ماند یا نه!!!

 

ادامه دارد…….

 

✍محمد سالدیده #خبرنگار همای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …