چاپ مطلب چاپ مطلب

اختصاص اعتبار اولیه به مناطق برف‌زده تا پایان هفته آینده

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: تهیه گزارش تکمیلی نیازمند زمان است و برای کمک‌رسانی سریع نیازمند منابع هستیم، البته تا پایان هفته آینده اعتباراتی را اختصاص می‌دهیم.

13920815154701531481673

محمدباقر نوبخت ظهار کرد: بعد از بازدید گسترده از مازندران و گیلان گزارش مناسبی را از وضعیت مناطق آسیب دیده از برف دریافت کردم.

وی با اشاره به بخش نخست امدادها در گیلان و مازندران گفت: امدادها سریع انجام شد و بنده بیشتر به دنبال تهیه گزارش جامعی بودم تا در روز یکشنبه به رئیس جمهور و هیئت دولت ارائه دهم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: برای تأمین خسارت‌های خدمات، عمران شهری و روستایی، اعتبارات مناسبی را از طرف هیئت دولت تخصیص می‌دهیم.

نوبخت با تأکید بر اینکه نمادی از همکاری دولت و ملت را در گیلان و مازندران مشاهده کردیم، خاطرنشان کرد: باید از فرهنگ و اصالت مردمان گیلان و مازندران و به‌ویژه از مقاومت و صبر آنان در برابر مشکلات قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه توافق شد که مسئولان گیلان و مازندران تا روز یکشنبه گزارش خود را به ما تحویل دهند، گفت: پیش‌بینی می‌کنم در جلسه هیئت دولت مصوبات خوبی برای تأمین بخشی از خسارت‌ها داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور افزود: تهیه گزارش تکمیلی نیازمند زمان است و برای کمک‌رسانی سریع نیازمند منابع هستیم، البته تا پایان هفته آینده اعتباراتی را اختصاص دهیم./تسنیم

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …