چاپ مطلب چاپ مطلب

اختلاف بین شهردار و اعضای شورای شهر کوچصفهان به مرحله محسوس رسیده است

همای گیلان: مهدی رشاد ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان رشت با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی نمایندگان مردم در پارلمان محلی محسوب می‌شوند و مدیران دستگاه‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

 

وی به دخالت بعضی از نمایندگان مجلس در امور شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس حتی در انتخاب شهردار که از وظایف شوراهای شهر محسوب می‌شود، دخالت می‌کنند.

رشاد با اشاره به رابطه‌بازی بعضی از نمایندگان با افرادی در استانداری، تصریح کرد: مسئولان باید اجازه دهند شوراهای اسلامی به وظیفه خود عمل کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کوچصفهان خواستار رسیدگی به وضعیت آب شرب این شهر شد و گفت: وضعیت آب شرب کوچصفهان به مرحله بحرانی رسیده است.

وی از کمبود امکانات ورزشی در شهر کوچصفهان خبر داد و بیان کرد: با سوء مدیریت در ورزش کوچصفهان مواجه هستیم و بعضی از افراد در این زمینه کارشکنی می‌کنند.

رشاد با تاکید بر شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران، خاطرنشان کرد: بعضی از نمایندگان در انتخاب مدیران دخالت می‌کنند و مدیران با عملکرد ضعیف در راس امور گذاشته می‌شوند.

*آغاز فعالیت نمایندگان برای انتخابات مجلس

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت از فعالیت انتخاباتی بعضی از نمایندگان مجلس برای انتخابات سال آینده خبر داد و یادآور شد: مردم عملکرد مسئولان را نظاره می‌کنند و متوجه رفت‌ و آمدها هستند.

وی با اشاره به منابع درآمدی کوچصفهان، اظهار کرد: بازار سنتی، معدن شن و ماسه و … از منابع مهم درآمدی شهر کوچصفهان محسوب می‌شوند و نیاز به مدیریت صحیح دارند.

رشاد به وضعیت ساخت‌وسازها در شهر کوچصفهان اشاره کرد و افزود: ساخت‌وساز مسکن در کوچصفهان وحشتناک است.

*اختلاف شهردار و شورای شهر کوچصفهان محسوس است

سخنگوی شورای اسلامی شهر کوچصفهان از اختلاف بین شهردار و اعضای شورا در این شهر خبر داد و بیان کرد: اختلاف بین شهردار و اعضای شورای شهر کوچصفهان به مرحله محسوس رسیده است.

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …