چاپ مطلب چاپ مطلب

اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به استقبال جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران رفت/استان گیلان از استانهای برتر در نحوه اجرای جشنواره بوده است

اختصاصی همای گیلان: دکتر محمدپور مدیرکل محیط زیست گیلان، ضمن تبریک هفته محیط زیست و اقدامات ارزشمند صورت گرفته در این هفته از جمله افتتاح سیستم تصفیه فاصلاب بیمارستانی و صنعتی، اجرای طرح تفکیک زباله و …. برگزاری اولین پیش رویداد ششمین جشنواره فیلم سبز ایران را نیز یکی از اقدامات بسیار خوب هفته محیط زیست برشمرد.


وی افزود: هنر و فیلم یکی از بهترین روشهای ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و آگاه سازی مردم از تهدیدات و مشکلات محیط زیست در بین مردم است چرا که هنر یک زبان جهانی است و برای همگان قابل درک است.
دکترمحمدپور در ادامه گفت:این جشنواره پس از ۱۰ سال وقفه در سال ۹۵ آغاز و امسال وارد ششمین دوره خود میشود که خوشبختانه از هنرمندان گیلانی آثار خوبی برای جشنواره ارسال و استان گیلان از استانهای برتر در نحوه اجرای جشنواره بوده است.
در این مراسم مهمان ویژه استاد “دکتر انوش نصر” از هنرمندان و فرهیختگان پیشکسوت و برتر استان و کشور در ایراد سخنرانی خود به اهمیت برگزاری این گونه جشنواره ها در جهان، تشویق هنرمندان به ساخت فیلم های فاخر زیست محیطی اشاره نمودند و از تمامی هنرمندان و هنردوستان استان خواستار همکاری تمام و کمال با دبیرخانه این جشنواره شدند.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …