چاپ مطلب چاپ مطلب

ادامه جنگ استقلال و پرسپولیس بر سر یک بازیکن/ بمب نقل و انتقالات از دست استقلال پرید؟

همای گیلان:بحث حضور مدافع سابق پرسپولیس در استقلال همچنان داغ است و باید دید تکلیف شکایت قرمزپوشان به کجا می رسد. 

5bad025e-7627-49bd-9aca-032c4f200a85

به گزارش کاپ، استقلال و پرسپولیس از ابتدای فصل نقل و انتقالات در خصوص بحث های مختلف با یکدیگر مشکل کرده اند و آخرین بحث ها نیز بر سر زمین شماره ۲ آزادی برای تمرین کردن است. 

با این حال همچنان شکایت و شکایت کشی بر سر یک بازیکن ادامه دارد و پرسپولیسی ها دست بردار بازیکن جدید استقلال نیستند. محمدحسین کنعانی زادگان که گفته می شد با پرسپولیس قرارداد دارد، به یک باره به سمت استقلال چرخید و الان یک ماهی از حضورش در این تیم می گذرد. پرسپولیس شکایت خود را از این بازیکن به کمیته انضباطی ارائه کرده و مشخص نیست که چرا تاکنون رای مربوطه صادر نشده است. 

باید دید در نهایت برنده جنگ استقلال و پرسپولیس بر سر کنعانی زادگان چه تیمی خواهد بود و آیا سرخپوشان موفق به محروم کردن مدافع استقلال در همین ابتدای فصل می شوند یا خیر. 

بمب نقل و انتقالات از دست استقلال پرید؟

به نظر می رسد فقط یک بازیکن مطرح در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران باقی مانده است.

d638d64d-6c7a-4283-9a1b-f438009fb794

به گزارش کاپ، در حالی که اکثر تیمها لیست خود را برای حضور در لیگ شانزدهم بسته اند و دیگر فعالیتی در نقل و انتقالات ندارند، به نظر می رسد یک بازیکن ملی پوش می تواند با تصمیم خود همه را شگفت زده کند و در آخرین روزهای منتهی به لیگ برتر برگ برنده ای برای یک تیم باشد.

احسان حاج صفی که بارها نامش برای حضور در استقلال، سپاهان و تراکتورسازی مطرح شده، این روزها تنها بمب باقی مانده در نقل و انتقالات محسوب می شود که مشخص نیست در آخر چه تصمیمی می گیرد. در ابتدا اولویت این بازیکن پیشنهادات خارجی مطرح شده بود اما به نظر می رسد که پیشنهادات خارجی مناسبی به وی نرسیده و حالا او باید تصمیم سرنوشت ساز خود را بگیرد. 

هافبک اسبق سپاهان مذاکراتی را با مدیران این باشگاه داشته و بیشتر از همه به این تیم نزدیک است. با اینکه استقلال امیدش را از دست نداده اما به نظر می رسد آخرین بمب نقل و انتقالات هم از دست آبی پوشان پریده است.

14380610577

About سردبیر ارشد

Check Also

گزارش تصویری سالگرد زنده یاد سیروس قایقران

گزارش تصویری سالگرد زنده یاد سیروس قایقران محسن بخشنده: سالگرد زنده یاد سیروس قایقران کاپیتان …